Jump to content

Wat vinden jullie nou van Vice City Stories


martin7

Recommended Posts

Op sommige sites staat vermeld dat Vice City Stories niet helemaal geslaagd is en dat Vice City een stuk beter is. :duh:

Ik ben het daar niet mee eens, want je hebt immers meer verschillende soorten voertuigen, kan zemmen, besturing realistischer en meer variatie. Grafisch is wel een minpunt.

De sfeer is anders dan in Vice City. Daar heb je naar mijn gevoel een rock-achtige sfeer.

In Vice City Stories is het meer glamour en gericht op recreatie voor rijke mensen. Ik heb er echt een warm gevoel bij en bij Vice City is dat minder. :Y

Verder heb ik er veel meer plezier van gehad dan Vice City.

Wat is jullie mening eigenlijk? :eten: :eten:

Allen posten alsjeblieft _O_ _O_

Bewerkt: door martin7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    9

  • martin7

    7

  • Rinaldootje

    5

  • Nissan

    3

Ik vind dat ze het grafisch hebben verkloot omdat ze het te goed wouden doen maar daar toch in faalden.

Het realisme dat ze in de graphics probeerde in te werken verprulden de looks van de auto's en de gameplay toch ook wat.

Je hebt ook niet meer de sfeer als in VC, omdat de setting wat verandert is ten opzichtte van de hoofdpersoon.

Maar je kan niet ontkennen dat de voertuigen toch iets realistischer zijn en de mogelijkheden zijn vergroot,

maar het niet echt de verwachtingen bevredigde.

Maar buiten al dit negatieve is het nog altijd een GTA en is dus nog altijd een geweldig spel wat we niet kunnen ontkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze het grafisch hebben verkloot omdat ze het te goed wouden doen maar daar toch in faalden.

Het realisme dat ze in de graphics probeerde in te werken verprulden de looks van de auto's en de gameplay toch ook wat.

Je hebt ook niet meer de sfeer als in VC, omdat de setting wat verandert is ten opzichtte van de hoofdpersoon.

Maar je kan niet ontkennen dat de voertuigen toch iets realistischer zijn en de mogelijkheden zijn vergroot,

maar het niet echt de verwachtingen bevredigde.

Maar buiten al dit negatieve is het nog altijd een GTA en is dus nog altijd een geweldig spel wat we niet kunnen ontkennen.

Dankje voor je reactie ^_^

Maar over die auto's. Ik bedoel te zeggen dat als je in Vice City op hoge snelheid tegen een ander voertuig aanbotst dat je dan snel stil komt te staan. In Vice City Stories slip je eerst alle kanten op en daarna kom je stil te staan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel verbeterd, in VC had je altijd zo'n dof metaalgeluid en stond je stil, op dit gebied zijn ze dus vooruitgegaan.

Over de auto's zelf, ja veel konden ze er niet aan veranderen omdat ze vastzaten aan de 'vervolgauto's' uit VC

maar niet te vergeten dat de looks van de auto's toch iets gedetailleerder zijn vb. Stinger heeft rolbeugels(was het eerste dat mij opviel), en wat nieuwe voertuigen zoals de Splitz die het algemeen verscheidener maken.

De fysieke houding konden ze niet te hard veranderen want dan zou dit niet kloppen met VC of liet de engine dat niet toe, maar desalniettemin zijn die ook verbeterd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel verbeterd, in VC had je altijd zo'n dof metaalgeluid en stond je stil, op dit gebied zijn ze dus vooruitgegaan.

Over de auto's zelf, ja veel konden ze er niet aan veranderen omdat ze vastzaten aan de 'vervolgauto's' uit VC

maar niet te vergeten dat de looks van de auto's toch iets gedetailleerder zijn vb. Stinger heeft rolbeugels(was het eerste dat mij opviel), en wat nieuwe voertuigen zoals de Splitz die het algemeen verscheidener maken.

De fysieke houding konden ze niet te hard veranderen want dan zou dit niet kloppen met VC of liet de engine dat niet toe, maar desalniettemin zijn die ook verbeterd.

Ja jammer dat ze die laatste goede titel van de GTA III serie grafisch zo verkloten.

Ik had liever half jaartje gewacht en dat het spel dan grafisch beter.

Bewerkt: door martin7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef de voorkeur aan Vice City omdat het verhaal en de hoofdpersoon me meer aanspreken dan die in VCS.

Daarnaast vond ik in VC meer humor zitten dan in VCS, denk eens aan Ken Rosenberg, Kent Paul, Hilary King en Umberto Robina, om er enkele te noemen. Hun dialogen waren vaak humor van de bovenste plank.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef de voorkeur aan Vice City omdat het verhaal en de hoofdpersoon me meer aanspreken dan die in VCS.

Daarnaast vond ik in VC meer humor zitten dan in VCS, denk eens aan Ken Rosenberg, Kent Paul, Hilary King en Umberto Robina, om er enkele te noemen. Hun dialogen waren vaak humor van de bovenste plank.

Ben het volkomen met je eens.

Wil er alleen de sfeer er aan toevoegen als dat mag, er werd hier boven mij gepost dat de sfeer ''rock'' achtig was.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vanaf het begin af aan alleen maar naar Emotion heb geluisterd, dit gaf mij echt een goed jaren 80 gevoel.

Zelfs zo goed dat ik IV nog wel eens wil laten liggen, puur en alleen om even die smaak weer te proefen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef de voorkeur aan Vice City omdat het verhaal en de hoofdpersoon me meer aanspreken dan die in VCS.

Daarnaast vond ik in VC meer humor zitten dan in VCS, denk eens aan Ken Rosenberg, Kent Paul, Hilary King en Umberto Robina, om er enkele te noemen. Hun dialogen waren vaak humor van de bovenste plank.

Ben het volkomen met je eens.

Wil er alleen de sfeer er aan toevoegen als dat mag, er werd hier boven mij gepost dat de sfeer ''rock'' achtig was.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik vanaf het begin af aan alleen maar naar Emotion heb geluisterd, dit gaf mij echt een goed jaren 80 gevoel.

Zelfs zo goed dat ik IV nog wel eens wil laten liggen, puur en alleen om even die smaak weer te proefen. :tu:

Mijn probleem was juist dat ik de sfeer in Vice City beter vond dan die in VCS. Waarom? Dat vraag ik mezelf ook nog steeds. Ik had gewoon een beter gevoel bij VC. Dat komt denk ik doordat ik de hoofdpersonage van VC leuker vond en de missies tevens ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds een paar dagen een PSP en heb gelijk VC Stories gekocht, van het eerste opzicht ziet het er gewoon goed uit voor op de PSP met af en toe een klein foutje is het gewoon weer een mooie game :) !

Maar ik denk dat je het niet helemaal kan vergelijken met Vice City op de PS2 aangezien het hele andere soorten

'spelcomputers' zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze VC en VCS zouden verfilmen, zou VC een misdaadkomedie genoemd worden en VCS een misdaaddrama, dat laatste vanwege de vele zielige elementen, zoals Vic die zijn familie moet onderhouden, de mishandelde Louise en het gedoe rond die baby.

Geef mij dan maar een misdaadkomedie, daar valt veel meer in te lachen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze VC en VCS zouden verfilmen, zou VC een misdaadkomedie genoemd worden en VCS een misdaaddrama, dat laatste vanwege de vele zielige elementen, zoals Vic die zijn familie moet onderhouden, de mishandelde Louise en het gedoe rond die baby.

Geef mij dan maar een misdaadkomedie, daar valt veel meer in te lachen. :)

Dan zou het eigenlijk als een film moeten komen en zou het VC-gedeelte beginnen met een misdaaddrama: degene die het eerste deel van de film de held was en alles deed om zijn familie te verzorgen wordt afgeknalt :cry:

en dan komt Tommy, een killer van LC, die dan op zijn manier de stad om zeep helpt :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...