Jump to content

GTA IV Vice City

Recommended Posts

Geplaatst:

En dat is dus ook onzin, een bedrijf kan ook failliet gana terwijl het miljoenen producten verkoopt.

Als iets een succes is hoeft eht nog neit te betekenen dat ze er mee door blijven gaan.

Na alle negatieve publiciteit, vooral van de pc kan r* zomaaar de stekker uit de gta series trekken, als is gebleken dat het imago vna het bedrijf hierdoor geschaad word word de stekker eruit getrokken. Ze stopten ook met life & cooking terwijl het telkens toch nog meer dan een miljoen keer werd bekeken, niet alles wat succes heeft hoeft door te blijvwn gaan.

imo heeft gta4 r* een zeer slecht imago gebracht, mede door de pc versie. Door de slechte support heeft r* zeker een slechter imago gekregen, nmu hebben ze een imago van een bedrijf dat alleen maar probeert te cashen, iets wat hiervoor niet was, toen was de support nog goed en fixten patches ook wel degelijk iets.

Geplaatst:
En dat is dus ook onzin, een bedrijf kan ook failliet gana terwijl het miljoenen producten verkoopt.

Als iets een succes is hoeft eht nog neit te betekenen dat ze er mee door blijven gaan.

Na alle negatieve publiciteit, vooral van de pc kan r* zomaaar de stekker uit de gta series trekken, als is gebleken dat het imago vna het bedrijf hierdoor geschaad word word de stekker eruit getrokken. Ze stopten ook met life & cooking terwijl het telkens toch nog meer dan een miljoen keer werd bekeken, niet alles wat succes heeft hoeft door te blijvwn gaan.

imo heeft gta4 r* een zeer slecht imago gebracht, mede door de pc versie. Door de slechte support heeft r* zeker een slechter imago gekregen, nmu hebben ze een imago van een bedrijf dat alleen maar probeert te cashen, iets wat hiervoor niet was, toen was de support nog goed en fixten patches ook wel degelijk iets.

Dankzij GTA IV Lijken ze op Davilex :7 .
Geplaatst:
Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. :Y

Zoals al is gezegt GTA is al een top serie. Ze zullen echt niet zomaar de stekker er uittrekken. Maar ik denk wel dat er nog ooit een soort totaal nieuwe GTA map gaan nemen.

Bedoel ik toch ook: dat ze Vice City gaat maken met zelfde engine met IV ^_^:Y:D

Misschien gaan ze het doen, maar de map van Vice City is nog al klein. Dus dan gaan ze daar denk ik nog wel een stuk aan vast lijmen.

Vergelijk III eens met IV

Bijna niets is daar het zelfde. Als er een VC komt dan gaan ze die ook helemaal opnieuw maken.

Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. :Y

Haha dat zou het debielste idee ooit zijn van R*. :7

nou nee, als je bedenkt hoeveel negatieve publiciteit deze gta heeft gekregen...

Zonder die Jack Thompson was dat een stuk minder. Maarja zoals ze in die industrie zeggen Elke publiciteit is goede publiciteit.

Geplaatst:

Zoals al is gezegt GTA is al een top serie. Ze zullen echt niet zomaar de stekker er uittrekken. Maar ik denk wel dat er nog ooit een soort totaal nieuwe GTA map gaan nemen.

Bedoel ik toch ook: dat ze Vice City gaat maken met zelfde engine met IV ^_^:Y:D

Misschien gaan ze het doen, maar de map van Vice City is nog al klein. Dus dan gaan ze daar denk ik nog wel een stuk aan vast lijmen.

Bijna niets is daar het zelfde. Als er een VC komt dan gaan ze die ook helemaal opnieuw maken.

nou nee, als je bedenkt hoeveel negatieve publiciteit deze gta heeft gekregen...

Zonder die Jack Thompson was dat een stuk minder. Maarja zoals ze in die industrie zeggen Elke publiciteit is goede publiciteit.

Het gaat vooral om de slechte publiciteit rondom gta4, daar heeft die ontslagne advocaat weinig mee te maken...

Geplaatst: (bewerkt)

Het gaat vooral om de slechte publiciteit rondom gta4, daar heeft die ontslagne advocaat weinig mee te maken...

Boeiend... Elke GTA-fan koopt de volgende GTA toch weer... Ook de non-hardcore gamers die GTA leuk vinden kopen gewoon de opvolger weer.

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Weet je wat ook heel mooi zal zijn:als Rockstar weer nieuwe GTA gaat maken.Dat het van af nu alleen maar online wordt( maar geen single player meer). Dat bedoel ik ook dat alles online gaat worden: geen computer gestuurde shit meer zoals bv peds, verkopers en veel meer. Dat het alles zelf door de gamers bestuurd zal worden. Dan wordt het echt het leefbare stad. Ook geen verhaallijn meer: dat je zelf moet weten welke pad je op gaat.En moet gaan afspelen in Texas Jaartaal: gewoon in deze tijd. Dat zal me (super) cool zijn!! ^_^:D8):dans:

Geplaatst:

ja echt vet, want iedereen cheat dan :duh:

hier is al amper multiplayer te doen door al die cheaters en noobs, leuk ik ga ff gta spelen zodat ik met cheaters en noobs online kan spelen, dat zou echt een waardeloos idee zijn, en daarvoor heb je free mode waar al niks van te doen is.

Geplaatst:

Nee. Er mag helemaal niet gecheat worden. Sterke nog: Rockstar doen gewoon geen cheats bij(probleem opgelost). Als het online is moet het wel real blijven! :Y:D^_^

Geplaatst:
Nee. Er mag helemaal niet gecheat worden. Sterke nog: Rockstar doen gewoon geen cheats bij(probleem opgelost). Als het online is moet het wel real blijven! :Y:D^_^

De Cheats van R* worden niet in MP gebruikt, die worden door noobs gemaakt.

Geplaatst:

wil je aub je mond houden als je er niks vanaf weet.

Waarom zou r* zelf cheats maken voor in hunj eigen mp?

Zulke trainers worden door externe personen gemaakt, het is duidelijk dat jij nog niks van modden weet en nog nooit onlien bent geweest.

Geplaatst:

En dan nog, geen AI? winkelbediendes worden door gamers bestuurd? weet je hoe saai dat is al je dus verplicht ingame achter een kassa moet staan? xD

Geplaatst:

Laten we de discussies over een vervolg voorlopig even in 1 topic houden. In ieder geval tot we zeker weten dat er überhaupt een vervolg komt. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...