jenske94 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 ik heb een vraag als ik op een spel speel bijvoorbeeld burnout paradise of the godfather 2 ben ik dat al na 1 maand beu met gta IV ben ik al goed op weg zonder het beu te worden maar weet iemand een spel dat je niet snel beu word??? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb me over 500 uur vermaakt met CoD4. Reageren
-Trix- Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik me een heel lang met Far Cry 2. Reageren
jenske94 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik heb me over 500 uur vermaakt met CoD4. ik heb cod4 ook na 3 dagen uitgespeeld en online ben ik beu misschien ligt het wel aan mij hoewel ik gta 4 niet snel beu kom Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Gta san andreas. Ik ben het nog steeds niet beu. hugotje112 Reageren
jenske94 Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Gta san andreas. Ik ben het nog steeds niet beu.hugotje112 ik wel maar zo'n soort spellen speel ik wel het langst op Reageren
Bayside Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Gta san andreas. Ik ben het nog steeds niet beu.hugotje112 +1 Mede dankzij SA-MP. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Met een goede MMORPG kun je maanden tot jaren mee door. Goede gratis MMORPG's zijn Cabal online en Silkroad online (heb ik ook gespeeld) Een goede eenmalig betaalde MMORPG is Guildwars. En voor de beste MMORPG, World of warcraft, moet je een abonnement betalen. Maar je kan ook op ''private servers'' waarop je gratis kan spelen , die zijn meestal wel minder leuk dan de officiële. Anders kun je nog de 10 dagen trail uitproberen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 GTA SA met stipt op nummer 1. BF2:MC heb ik nu 350 uur op de teller staan en CoD4 160 uur. Maar CoD4 speel ik ook nog maar een half jaartje. GTA4 heb je in 35 uur uitgespeeld voor de 100% maar de hoogste rang online duurt wel een tijdje. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Met een goede MMORPG kun je maanden tot jaren mee door. Goede gratis MMORPG's zijn Cabal online en Silkroad online (heb ik ook gespeeld) Een goede eenmalig betaalde MMORPG is Guildwars. En voor de beste MMORPG, World of warcraft, moet je een abonnement betalen. Maar je kan ook op ''private servers'' waarop je gratis kan spelen , die zijn meestal wel minder leuk dan de officiële. Anders kun je nog de 10 dagen trail uitproberen. Ik heb ook silkroad gespeeld. Silkroad is een leuk spel. Het duurt alleen heel lang voordat je eindelijk in het spel komt. hugotje112 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Met een goede MMORPG kun je maanden tot jaren mee door. Goede gratis MMORPG's zijn Cabal online en Silkroad online (heb ik ook gespeeld) Een goede eenmalig betaalde MMORPG is Guildwars. En voor de beste MMORPG, World of warcraft, moet je een abonnement betalen. Maar je kan ook op ''private servers'' waarop je gratis kan spelen , die zijn meestal wel minder leuk dan de officiële. Anders kun je nog de 10 dagen trail uitproberen. Ik heb ook silkroad gespeeld. Silkroad is een leuk spel. Het duurt alleen heel lang voordat je eindelijk in het spel komt. hugotje112 Dat wel ja. En opeenduurt wordt hij best eentonig. Maar je kan je er zeker wel een paar maanden mee vermaken Reageren
7ulian Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 De leukste spellen zijn die waarbij je kan kiezen tussen verder komen in het spel door missies te doen en gewoon totaal over de top kan rondbanjeren met veel te veel wapens en massa's enemies. De beste spellen voor mij zijn dan ook Unreal Tournament (de originele uit 1999, is eigenlijk nog grappiger dan UT 2004 en UT 3) en GTA2 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 GTA IV en SA, doe ik ondertussen ook al lang aan een stuk en Civ4 ook een hele tijd. Reageren
commando Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) puuh, ehh cod4 en bf2 staan bovenaan mijn Xfire lijst, dus dat zijn de spellen tot nu toe . ( pes5 heb ik ook vet vaak vroeger gespeeld, maar op ps2) Bewerkt: 25 juli 2009 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.