Jump to content

spel waar je langst op kan spelen


jenske94

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Reinier93

    4

  • End Of The Riot

    4

  • jenske94

    4

  • Flokkert

    4

Skate series ? Er zijn er maar 2 :7.

Nou , ik vind Just Cause een topper . De graphics zijn supergoed, en de gameplay ook. De mao is groter dan die van Oblivion, en dat wil wat zeggen. Misschien dat de missies iets te lang duren, maar de free-roam is geweldig!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik raad je Modern Warfare 2 multiplayer Dragon Age: Origins en Saints Row 2 aan (ik heb saints row echt maandelang gespeeld en ik heb amper wat gedaan behalve de storyline uitspelen).

Ik heb er nog eentje: Mass Effect (het is wel alleen voor de PC en Xbox 360)

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je Modern Warfare 2 multiplayer Dragon Age: Origins en Saints Row 2 aan (ik heb saints row echt maandelang gespeeld en ik heb amper wat gedaan behalve de storyline uitspelen).

Ik heb er nog eentje: Mass Effect (het is wel alleen voor de PC en Xbox 360)

Ik heb Saints row 2 ook maar na ongeveer 2 uur spelen was het mij al beu ik heb het toen in de kast gelegd en het ligt er nu nog steeds en dat is zo een 8 maand geleden, ik heb het eigelijk maar 2 dagen gespeeld.

COD4 heb ik uren gespeeld en GTA4 ook :puh: En ik denk da MW2 terug uren zal draaien in men ps3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty Modern Warfare (1 en 2) en de FIFA games. Dit zijn de twee games die ik het hele jaar door speel afgewisseld met games die uitkomen, die je even speelt en dan weer in de kast verdwijnen om vervolgens weer CoD of FIFA te spelen.

Deze wordt ik alles behalve van beu, maar je moet er wel van houden natuurlijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: San Andreas kon ik vroeger de hele middag en avond spelen en is ook het spel waar ik de meeste uren in heb zitten, in totaal ongeveer 500. Maar CoD: World at War zit daar vlak achter met 450 uur en CoD: Modern Warfare 2 gaat uiteindelijk ook in die buurt zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

zeker weten bioshock. misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb.

Zeker goed ja, maar je kan er niet lang op spelen.

Voor mij persoonlijk is Morrowind het langste spel dat je kan spelen, voordat je echt alles hebt ontdekt en alle quests hebt gespeeld ben je al gauw zo'n 300 uur verder. Of online shooters natuurlijk.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...