Jump to content

spel waar je langst op kan spelen

Recommended Posts

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Reinier93

4

• End Of The Riot

4

• jenske94

4

• Flokkert

4

Geplaatst:
Ik kan heel lang spelen met de Battlefield serie, het blijft altijd leuk :D

Hier ben ik het mee eens. Ik heb een erg lange tijd Battlefield 1942 + Expansions gespeeld. Dat vond ik toen een erg uitgebreid spel aangezien je Veel grote Mappen had en binnen de limieten kon je gaan en staan waar je wilt. Het had auto's, vliegtuigen, Boten en in de Secrets of World war 2 zelfs een helikopter. Maar dat was allemaal het beste in Multiplayer.

Battlefield Vietnam Was eigenlijk het zelfde als 42 Maar dan andere locatie en een beetje geupdate AI

Battlefield 2 is gewoon nog geweldig. Het is ongeveer het zelfde als 42 maar dan weer mooier Nog betere AI. Meer voertuigen, meer classes, Meer wapens. Deze vind ik gewoon nog geweldig. En het leuke is Battlefield 42, vietnam en 2 Blijven leven omdat er zo veel Mod's voor zijn.

2142 weet ik niet die heb ik net besteld.

Maar als je een game zoekt waaraan je nog lang kan vasthouden moet je zeker voor De Battlefield serie gaan :)

Maar ik zeg je wel hij is alleen super geweldig als je online gaat. Battlefield 2. 32 vs. 32 man. Epic ^^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb al heel veel uren in BF 1943 zitten, en die zullen zeker verdubbelen. Maar voor mij elke racegame die realistisch is (dus geen NfS, maar DiRT of GT). Lekker iedere keer je tijd net weer 1/10 seconde eraf rijden. Heerlijk.

• 3 weken later...
Geplaatst:

UFC 2009 Undisputed Demo :$

Ik heb hem gedownload en speel hem nog steeds, nu maar wachten tot het een budgetbak game word :D

Geplaatst: (bewerkt)

Little Big Planet,

GTAIV online?

owja, uncharted2 is nog geeneens uit, maar daar heb ik nu al 30 uur op zitten spelen :puh:

Bewerkt: door FGras
Geplaatst:

GTA SA:MP had ik een jaartje terug nog gespeelt, van dat spel was ik echt verslaafd.

Ook heb ik vaak Test Drive Unlimited gespeelt, dit spel speel ik nu nog steeds elke dag, lekker rondcruisen met een dikke Mercedes CLK 55 AMG... :D

En daarbij speel ik nu het meest Euro Truck Simulator 2008.

Geplaatst:

The Elder Scrolls III: Morrowind is echt een super lange game 500+ uur kun je je ermee vermaken.

Met Killzone 2 staat mijn teller op 195 uur online :puh:

Geplaatst:

Ik ben tegenwoordig vaak de demo van Fifa 10 aan het spelen ik kan niet wachten tot waneer die uitkomt! ^_^

• 1 maand later...
Geplaatst:

GTA San Andreas the best, f*ck the rest :puh:

Ik speel hem al zeker een hele tijd, nog altijd fijn :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...