Pesimist Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 .Call of dutty modern warfare 2 .pokemon fire red .lord of the rings online Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Monster hunter freedom 1 & 2 Css Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Warrock.. Dat speel ik ondertussen al 2 jaar en het blijft leuk Reageren
.Corneria. Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Team Fortress 2! Zo'n 302uur. Reageren
needhack Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 zeker weten bioshock. misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Zeker goed ja, maar je kan er niet lang op spelen. Voor mij persoonlijk is Morrowind het langste spel dat je kan spelen, voordat je echt alles hebt ontdekt en alle quests hebt gespeeld ben je al gauw zo'n 300 uur verder. Of online shooters natuurlijk. wat bedoel je? het kost je 2/5 weken om uit te spelen. fkin lang Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Team Fortress Classic, dat speel ik al 10 jaar lang zo goed als elke dag. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 zeker weten bioshock. misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Zeker goed ja, maar je kan er niet lang op spelen. Voor mij persoonlijk is Morrowind het langste spel dat je kan spelen, voordat je echt alles hebt ontdekt en alle quests hebt gespeeld ben je al gauw zo'n 300 uur verder. Of online shooters natuurlijk. wat bedoel je? het kost je 2/5 weken om uit te spelen. fkin lang Mij kostte het 7 uur... Tenzij jij alle trophies/achievments bedoelt, dan ben je wel ff bezig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 tegenwoordig speel ik heel veel Call Of Duty: Modern Warfare 2. Reageren
needhack Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 zeker weten bioshock. misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Zeker goed ja, maar je kan er niet lang op spelen. Voor mij persoonlijk is Morrowind het langste spel dat je kan spelen, voordat je echt alles hebt ontdekt en alle quests hebt gespeeld ben je al gauw zo'n 300 uur verder. Of online shooters natuurlijk. wat bedoel je? het kost je 2/5 weken om uit te spelen. fkin lang Mij kostte het 7 uur... Tenzij jij alle trophies/achievments bedoelt, dan ben je wel ff bezig. 7 uur? speelde je dan op easy? want ik heb non stop in de vakantie gespeeld .van toen ik wakker werd. 1 week met 2 dagen pauze ofzo. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Met onderstaande reeksen kan ik me lang mee vermaken. Tussen haakjes het deel wat ik nu speel. ^^ - Grand Theft Auto (IV) - FIFA (10) - Call Of Duty (MW2) Reageren
Reinier93 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 zeker weten bioshock. misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Zeker goed ja, maar je kan er niet lang op spelen. Voor mij persoonlijk is Morrowind het langste spel dat je kan spelen, voordat je echt alles hebt ontdekt en alle quests hebt gespeeld ben je al gauw zo'n 300 uur verder. Of online shooters natuurlijk. wat bedoel je? het kost je 2/5 weken om uit te spelen. fkin lang Mij kostte het 7 uur... Tenzij jij alle trophies/achievments bedoelt, dan ben je wel ff bezig. 7 uur? speelde je dan op easy? want ik heb non stop in de vakantie gespeeld .van toen ik wakker werd. 1 week met 2 dagen pauze ofzo. Gewoon normaal... Maar fijn dat jij zolang kan genieten ervan Misschien ga ik ik binnenkort weer eens opnieuw spelen en op de hoogste moeilijkheidsgraad. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 GTAIV natuurlijk. Ik heb die 2 week geleden gekocht en die ben ik nu al weer zat. :S Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 GTA IV en GTA: TBoGT Vind het altijd leuk om stunts te doen enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.