GwnHugo Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Nu heeft Gta IV San Andreas wel overschreden denk ik. Dus kan ik het langste op Gta IV spelen. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 gewoon dan andreas dan gta vcs dan lcs anders weet ik het niet ik speel dan games op de pc dat kan echt ook leuk zijn lekker mensen killen in gta san andreas,vcs,lcs Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 MAG heb er nu zelf al over de 100 uur aanbesteedt en het blijft leuk omdat er 3 facties zijn en elk factie moet je zien als een nieuw spel. heb er nu al 2 gehaalt helemaal tot level 60 en dat koste al 100 uur en ben net begonnen aan SVER. En het spel blijft leuk vooral omdat er geen campers noobtubers enz zitten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 momenteel toch echt F1 Manager, vooral nu het met mijn team super gaat, nu komt het team eindelijk in de punten, maakt het direct winst staat de auto vol sponsors en hebben we de beste motor van het veld en nog niet eens de beste aan het gebruiken. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Ik vind Forza Motorsport 3 erg leuk, Ik heb er vandaag al 4 uren aan besteed. En ik vind hem best wel leuk! En ik vind hem nog steeds niet saai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.