Jump to content

Safehouse


W1ckeD

Recommended Posts

Te vinden op http://gbatemp.net/index.php?showtopic=140921

Section 6 - Random Encounters

Wilhelm

(Note: Complete the mission "Carpe 'Dime" to begin the Wilhelm missions.)

1. (Day only) In the Steinway district of Dukes. Wilhelm needs a lift to a foreclosure auction. Drive him to over the Algonquin Bridge into Algonguin and to the City Hall. It's a long trip with a time limit, so don't dawdle. Reward: $250

2. (Day only) Standing in front of a house in the Meadow Hills district of Dukes. He needs a lift to another auction. Drive to City Hall again, within the time limit, to receive Reward: $500

3. (Day or night) Standing at the railing halfway across Dukes Bay Bridge. Find Wilhelm's house keys to discover a new safehouse. It's the house in Meadow Hills.

Link to comment
Delen op andere websites

Te vinden op http://gbatemp.net/index.php?showtopic=140921

Section 6 - Random Encounters

Wilhelm

(Note: Complete the mission "Carpe 'Dime" to begin the Wilhelm missions.)

1. (Day only) In the Steinway district of Dukes. Wilhelm needs a lift to a foreclosure auction. Drive him to over the Algonquin Bridge into Algonguin and to the City Hall. It's a long trip with a time limit, so don't dawdle. Reward: $250

2. (Day only) Standing in front of a house in the Meadow Hills district of Dukes. He needs a lift to another auction. Drive to City Hall again, within the time limit, to receive Reward: $500

3. (Day or night) Standing at the railing halfway across Dukes Bay Bridge. Find Wilhelm's house keys to discover a new safehouse. It's the house in Meadow Hills.

Ja ik weet het inderdaad. :) Maar het probleem is, is dat hij er niet staat, heb alles gehaald en alleen hij moet nog komen en dan heb ik 100%.

Heb ondertussen al meerdere malen langs gereden maar niks.

Iemand enig idee? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een bug in het spel is als je hem nog steeds niet ziet. Ga anders eens wat dollen, op andere dingen focussen, politie opjagen, mensen doodrijden, drugs dealen en daarna kijk je wel weer eens, maar blijf opslaan. Als die er dan nog steeds niet staat dan begrijp ik er niets van. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bug is al uitgesloten, want had een andere save geladen weer zijn 2 missies gedaan en daarna kwam hij weer niet. :)

Ik ga inderdaad wat rond kloten en hopen dat hij er staat.

Thnx..I will let you know.

Naja focuss op andere dingen, ik heb alles gedaan voor de 100%, was eerst 70 % ( Toen had ik hem al 2 keer gezien) en nu bij de 97% en hij is er nog steeds niet.

Heel erg vervelend.. ik hoop dat hij toch verschijnt een keer..

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...