commando Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Gaat toch niet, want je kan hem niet in de winkel kopen PWNED haha idd daar heb je gelijk in Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) PC release = september 2009 @Mocrokabonkekabonke: Nu zijn het er al 30 miljoen, kijk maar: Bewerkt: 16 juli 2009 door GTA Monster Reageren
FerryN Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Is het trouwens mogelijk om zonder voertuigen te spelen? Of die vastgezette guns? D'r zijn veel noobs die die zooi gebruiken. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb hem ook, erg verslavend spel, prima Multiplayer Ook leuk dat je gewoon even kan gamen en gewoon de multiplayer zonder problemen kan afsluiten, dus je kills en scores worden ook geup-date wanneer je eerder stopt Ik zat gister inderdaad al in zo'n Coral Sea Challange, Damn!, wat een eilanden Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Omg ik wil hem kopen maar ik wil die psn cards hebben, credit card gaat niet voor mij, heb geen zin om bij mij pa te bedelen om zijn creditcard te gebruiken. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Je kan hier een Amerikaanse PSN kaartcode via de mail opgestuurt krijgen. Staan instructies hoe je een Amerikaanse PSN account moet maken. Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik heb BF43 zondag gekocht. Het ownt zo verschrikkelijk hard. Echt een vette game. Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Je kan hier een Amerikaanse PSN kaartcode via de mail opgestuurt krijgen. Staan instructies hoe je een Amerikaanse PSN account moet maken. Oke thanks ga het morgen proberen. Reageren
.Stan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Je kan hier een Amerikaanse PSN kaartcode via de mail opgestuurt krijgen. Staan instructies hoe je een Amerikaanse PSN account moet maken. Hoe weet je dat het geen oplichterij is? Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ziet er betrouwbaar uit, en ook als je in het gastenboek enz kijkt, zie je dat mensen er gewoon tevreden mee zijn. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Je kan hier een Amerikaanse PSN kaartcode via de mail opgestuurt krijgen. Staan instructies hoe je een Amerikaanse PSN account moet maken. Hoe weet je dat het geen oplichterij is? Hoe denk je dat ik het spel heb gekocht...? Bewerkt: 17 juli 2009 door GTA Monster Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Is het trouwens mogelijk om zonder voertuigen te spelen?Of die vastgezette guns? D'r zijn veel noobs die die zooi gebruiken. Euhmm is niet noob, 1 rifle grenade en hij is dood Reageren
GTA Monster Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Wat als er iemand van je team in zit? DICE heeft een beveiliging erop gezet dat je elkaar niet kapot kan maken, wel te verstaan onder het doden van elkaar en een vehikill bij een teammember uitvoeren. Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb een vraagje. Hebben jullie ook dat dat je na ongeveer elke 2 matches de connectie verliest? Dat heb namelijk wel echt dat is echt irritant. Reageren
wupie Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ik heb een vraagje.Hebben jullie ook dat dat je na ongeveer elke 2 matches de connectie verliest? Dat heb namelijk wel echt dat is echt irritant. Dat heb ik nog nooit gehad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.