Jump to content

Battlefield 1943


GTA Monster

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    22

  • PowerPats

    18

  • GTA Monster

    12

  • Rullez

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

heb nu ook battlefield 1943 gekocht. echt een geweldig spel _O_ Ik heb me nog niet aan het vliegtuig gewaagt. ben nu vooral aan het sniperen.

Als je eenmaal aan het vliegtuig bent gewent dan is het wel gemakkelijk en je kunt zo vaak oefenen als je maar wilt bij de tutorial.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik het vliegtuig wel, maar niet om te vechten. eerder om daarmee boven een vijandige basis te vliegen en dan eruit te parachuteren. werkt perfect. je schiet gewoon vanuit de lucht iedereen neer. en als je op de grond landt. is het vlagje verwisselen en klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

vind et spel alleen iets te fake achtig met die engine, niet dat dat uitmaakt, maar 't wordt daardoor meer een soort van bf heroes dan bf2/bf1942, en da's ook leuk :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet zo veel uitmaken als het een beetje fake is. Oke, het vliegen, rijden en varen heel nep is, maar dat heb ik in zo'n spel ook niet echt nodig. Als ik het speel, heb ik gewoon zin in om mensen af te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat er niet echt samenwerking in het spel is. Zou veel vetter zijn als je daadwerkelijk met een squad in zo een bootje gaat en met zijn alleen zo een eiland verovert. en ook bij elkaar blijft. Nu lijkt het alsof iedereen voor zichzelf speelt. gewoon een stelletje Rambo's bij elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Ik klik meestal wel op Open Squad in het begin, en dan probeer ik bij een squadmember te blijven, maar als je soms ziet, de ene zit soms in een tank aan de zuidkant, terwijl de ander aan het snipen is in het noorden. Dat werkt toch voor geen meter :? DICE heeft dat (nog) niet goed ondersteunt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het al een tijdje en ik vind het een geweldige game, vooral omdat ik vroeger ook helemaal verslaafd was aan 1942... guadalcanal (als ik het goed heb) is een hele goeie map voor sniping en daar sta ik meestal ook bovenaan ( :engel: ) het enige waar ik me wel mateloos aan irriteer is soms dat je zo'n wapen hebt die voor aanval maar ook voor afstand is (weet even de naam niet meer, heeft ook grenade launcher) en dan schiet er iemand op je met hetzelfde wapen op een afstandje en die raakt je de hele tijd en jij kan hem maar niet raken terwijl die stil staat... en ook alsof het lijkt dat mijn internet langzamer is dan andere gamers omdat ik soms een stukje voor ze moet schieten om ze te raken en als ik op het lichaam schiet ze niet raak... maar dat licht aan mijn eigen internet natuurlijk

maar voor de rest topgame 10/10 als ik mijn cijfer mag geven :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net weer een geweldige match, veel kills enz, Maar er was een zo een hele irritante gast, die mij op de een of andere manier steeds wist te killen, Dus was haast de hele match aan het proberen om hem terug te pakken.

Dus ik liep om een bunker heen, en zag hem voor me staan, Ik snel op hem schieten, Maar op dat moment schiet iemand van mijn team ook op hem, dus het was een kill assist. :duh: Dus niet echt een goeie payback.

Daarna spot ik hem nog een keer, Maar de match, eindigde bijna. Je hoorde al dat muziekje. Dus ik dacht. Nu of nooit, en deed gewoon een lucky shot op hem. Headshot !!!! _O_ Ik schreeuwde het gewoon uit, Kon het haast zelf niet geloven. Voelde wel lekker. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...