Jump to content

Battlefield 1943


GTA Monster

Recommended Posts

Iedereen is tegenwoordig rifle lijkt wel. of sniper, Maar ik zie niemand haast die de engineer-class gebruikt.

Ik ben ook altijd rifle behalve op guadalcanal, omdat die gewoon hemels is om in te snipen. Maar rifle is gewoon een geweldige allround wapen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    22

  • PowerPats

    18

  • GTA Monster

    12

  • Rullez

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omg ik wil hem kopen maar ik wil die psn cards hebben, credit card gaat niet voor mij, heb geen zin om bij mij pa te bedelen om zijn creditcard te gebruiken.

psncode.nl daar hebben ze ook eu codes, kan je eu spellen aanschaffen, en het werkt, ik heb het zelf al 2 keer gedaan, ik heb betaald met een overschrijvings formulier van een bank, lekker makkelijk en alles in't nederlands, ps sorry da'k zo laat reageer ik hoop dat je er wat aan heb (of iemand anders ) greetings stano666 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, op G kun je ook wel lekker Riflele. Dat is ook dan meer de aanval. Je bent echt dom als je MG pakt, je kunt helemaal niks terug doen.

mg 's zijn nog niet zo beroerd , zeker als je de steeksleutel en bazooka goed weet te gebruiken heb je er veel aan. maar idd gewoon ff iemand neermaaien vergt een zekere kunde, schiet met korte salvo's en de mg is goed voor een hoop kills hehe, ikzelf vind de sniper kl*t? de katana en explosieven mag ik graag gebruiken, erg handig tegen tanks hehe (niet de katana natuurlijk die beschadigt de lak)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, de reden dat ik soms sniper ben is niet vanwege het geweer maar vanwege die explosives. Heb echt heel veel kills binngehaalt. door bij Wake Island te campen bij die vliegveld.

Telkens legde ik explosives neer op de weg die erheen leidde. en verstopte mezelf in de struiken. als er een vijandelijke voertuig overheen reed. BOOM !!! 20 points voor het doden van 2 personen, 10 punten voor het vernietigen van het voertuig en 3 punten voor nog iets anders, wat ik even vergeten ben.

Gaat lekker snel omhoog zo. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn kill death is 9, ben eigenlijk altijd wel voorzichtig geweest ermee.

Oja ben trouwens nog nooit in een plane geweest. Had het een keer geprobeert tijdens tutorial, maar de besturing zuigt gewoon. Kon niet eens een goede bocht maken zonder uit het speelveld te vliegen. Volgens mij zou mijn k/d ratio vet laag zijn, als ik me aan vliegtuigen zou wagen in multiplayer. :Y

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Wel ik vlieg altijd met planes en daarmee behaal ik ook de meeste punten :7.

Iedere keer als ik een vijandelijk vliegtuig tegenkom knal ik dat meestal af, tenzij hij/zij in mij achterste zit (:$) en niet kan ontsnappen. En soms maak ik kills op de grond maar dat is niet al te veel. Als ik een tank zie heb ik hem zeker na 2 bom pogingen meestal stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet opscheppen, maar toen ik de 1e keer in een vliegtuig stapte, vond ik het eigenlijk best makkelijk! (ik heb wel de Y-as volgensmij omgedraaid, of de X, iniedergeval de as van boven naar benenden, en toen ging het nog beter, ik vind vliegen altijd handig, je kan er zo makelijk kills mee maken, wel moet je je camera instellen zodat je IN het vliegtuig zit, want dan kan je makelijk richten, dan gewoon naar rode driehoekjes (vijanden) zoeken, en dan op ze schieten, als je ze dan niet kilt, gooi je vlak voordat je boven ze vliegt een paar bommen. (ligt aan je hoogte).

Wat ik ook wel eens doe, is naar maximale hoogte vliegen, dan naar een DRUKKE vijandelike basis gaan. (op je kaart kijken zodat je goed vliegt) en dan RECHTS omlaag, en dan gewoon schieten, en vlak voordat je de grond raakt, snel bommen laten vallen en uit het vliegtuig stappen en veilig landen met een parachute, want zo heb je 4 manieren in één keer om een kill te maken. 1. door het schieten 2. door de bommetjes 3. door het vliegtuig dat neerstort (daar maak je meestal je kill dan mee) en 4. door zelf nog wat kill op de grond te maken, en misschien kan je ook wel de vlag veroveren.

Zo kan je zien dat vliegtuigen best handig zijn.

Ook tanks zijn heeeeel handig, je pakt er eentje, je rijdt naar een vijandelijke basis en gaat bij een vlag staan, je kan dan gewoon de vlag pakken, en zodra de vijand je ontdekt heeft, is het al te laat voor hun, want dan heb jij de vlag, en als je de vlag nóg niet hebt, dan is een tank sterk genoeg om het even vol te houden totdat jij de vlag hebt.

Wat je ook kan doen is met een groepje tanks naar eenzelfde basis, dan zal de vijand het niet lukken jullie alllemaal te killen, en is er bijna 100 % kans op een vlag!

Zijn er trouwens mensen hier die met mij Battlefield 1943 op de PS3 willen spelen? Voeg me dan toe: Stanboy96 (stuur wel even een PB'tje of zet in het vriendenverzoek dat je me van dit topic kent)

.Stan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Coreal Sea vliegt altijd iedereen bij elkaar in, en tegen elkaar aan, dan krijg je beide 20 punten, en dat vind ik eigenlijk wel dom...

Ik vlieg net heel vaak, ook in de gewone maps, je kan met een vliegtuig best gemakkelijk kills maken, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...