Jump to content

Battlefield 1943

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem op de xbox gedownload de demo dan.. Vind hem voor een arcade game wel een goede game. Maar geen moeite om hem volledig te kopen.

• Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gijsso

22

• PowerPats

18

• GTA Monster

12

• Rullez

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hij is echt leuk. Bij de trail kom je alleen maar op hetzelfde eiland met allemaal andere beginners. Er zijn nog 2 andere maps en een daarvan vind ik persoonlijk heel erg leuk. Kun je echt perfect sniperen.

Geplaatst:

laat me raden guadalcanal ? guadalcanal is mijn minst favorite plek, ontzettend veel campers, dan spawn je in je base en dan red je het niet eens uit je bunker, omdat buiten een vijandige tank geparkeerd staat, en overal om je heen snipers staan.

Iwo Jima vind ik wel vet, omdat dat heel erg grond-offensief werkt. iedereen in het begin mount suribachi opklimmen. en het verdedigen of aanvallen ervan.

Wake island zit er tussen in. het is echt een beetje de beginnersmap. erg simpel. en nu ook wel een beetje saai vind ik.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind de map Market Garden uit BF1942 veruit de beste. Er is overal ruimte voor, sniper? Ga in de kerktoren liggen! Assault? Verdeedig de binnenstad! Enzovoorts. Het prachtigste vond ik altijd als de Amerikanen alle vlaggen in handen hadden. Dan kwamen de Duitsers over twee bruggen tegelijk, dat waren echt prachtige battles, allen jammer dat dan de tickets van de Axis automatisch daalden. Ook had ik Ohama Beach graag terug willen zien in BF1943, maar die zat er óók al niet in. Beetje jammer allemaal, je betaald toch vijftien euro voor maar een stuk of vier maps.

Geplaatst:

3 maps en dan een vliegmap.

Maar heeft iemand anders hier ook last van dat ik niet op de My Soldier pagina kan?

Geplaatst:

Iedereen heeft dat, als je op hun forums kijkt, dan zie je dat de Developer die stats heeft uitgeschakelt bij iedereen omdat het foute informatie gaf ofz.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb het daarnet gekocht, echt heel gaaf. Ik zuig nog wel, maar hopelijk word ik veel beter. Het ziet er erg gaaf uit besturing is goed, alleen jammer dat je met vliegtuig x niet kan gebruiken om gas te geven.

• 2 weken later...
Geplaatst:

eindelijk kan ik weer mijn stats zien,

Ik ben nu level 35

en dit is mijn k/d ratio:

1512 Kills

1044 Deaths

en mijn ratio is 18

Geplaatst:

Doe ik het ook maar eventjes.

Kills 2429Deaths 2333Games played 249Wins 149Losses 100Dus K/D is +2 en W/L is +19 en Accuracy is 34%

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel het, maar ik denk dat de kans klein is dat je mij tegenkomt.

Ik heb nu nog zo'n 50 PSN accounts zodat ik de trial kan blijven spelen.

Is er ook een Map editor?

En zijn die PSN cards nu al te koop en waar?

Dan ga ik hem direct kopen (10 euro toch?)

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Ik speel het, maar ik denk dat de kans klein is dat je mij tegenkomt.

Ik heb nu nog zo'n 50 PSN accounts zodat ik de trial kan blijven spelen.

Is er ook een Map editor?

En zijn die PSN cards nu al te koop en waar?

Dan ga ik hem direct kopen (10 euro toch?)

Helaas is het aantal maps erg schaars en is er geen map editor aanwezig, maar voor zo'n 12 euro heb je wel een erg leuke game. De PSN Cards zijn overigens in zo'n beetje elke winkel waar ze ook PlayStation 3 games verkopen te koop en je heb ze in twee varianten namelijk in een van 20 en in een van 50 euro.

Geplaatst:

Ze hebben gezegd dat als Battlefield 1943 er populair gaat worden en er dus genoeg animo is dat ze er dan over gaan nadenken om ook andere maps te maken. Ik mis persoonlijk erg de war in Europe. Daarnaast denk ik dat ze met een Europe versie veel meer publiek trekken dan dat ze nu doen. Voor mij is het nog even wachten tot het spel op de pc verschijnt, maar ik ga hem zeker halen!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb battlefield1943 erg veel gespeeld maar ben er een beetje op afgestapt want heb nu mw2 en heb alle battlefield trofeeen al

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...