The Hulk Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Af en toe kijk ik het wel is op Comedy Central. Het is inderdaad wel leuk, grappig en fantasierijk getekend. The Simpsons vind ik ook erg leuk alleen Southpark vind ik iets minder... Reageren
Mevin Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Family Guy is een erg grappige Cartoon, alleen het is eigenlijk wel heel erg simpel, ze kunnen elke willekeurige grap pakken en die erin zetten (Zoals sommige vast hebben gezien bij de SP Aflevering xD) Maar het blijft natuurlijk wel grappig xDEn @FerryN, Grof kan ook leuk zijn x'D Ja, dat klopt, maar niet dat het over een jongetje gaat met kanker, en dat als ze verliezen dat jongetje sterft, en ze verliezen dan ook nog eens, dat is gewoon te overdreven grof. Ja, daar moet ik je wel gelijk in geven. Alleen is FG Ook niet zo lief hoor, zij laten dan bijvoorbeeld een stuk zien hoe God de aarde heeft gemaakt In ieder geval, het blijft wel een T O P serie Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Family Guy is een erg grappige Cartoon, alleen het is eigenlijk wel heel erg simpel, ze kunnen elke willekeurige grap pakken en die erin zetten (Zoals sommige vast hebben gezien bij de SP Aflevering xD) Maar het blijft natuurlijk wel grappig xDEn @FerryN, Grof kan ook leuk zijn x'D Ja, dat klopt, maar niet dat het over een jongetje gaat met kanker, en dat als ze verliezen dat jongetje sterft, en ze verliezen dan ook nog eens, dat is gewoon te overdreven grof. Ja, daar moet ik je wel gelijk in geven. Alleen is FG Ook niet zo lief hoor, zij laten dan bijvoorbeeld een stuk zien hoe God de aarde heeft gemaakt In ieder geval, het blijft wel een T O P serie Daar kan ik niet tegen in gaan. Ik zit net de Afleveringen van seizoen 7 te kijken. En die zijn echt Hilarisch. Meer ga ik er niet over zeggen omdat ze nog niet zijn uitgezonden. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Waarom duurd dat eigenlijk zo lang voordat ze hier in NEderland te bekijken zijn . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Waarom duurd dat eigenlijk zo lang voordat ze hier in NEderland te bekijken zijn . Iets met de rechten. Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Ik vind Family Guy geweldig! Wat ik heel grappig vind is dat er heel veel terugblikken in voorkomen en dat ze altijd van die grappige opmerkingen maken over elkaar . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Ik vind Family Guy geweldig! Wat ik heel grappig vind is dat er heel veel terugblikken in voorkomen en dat ze altijd van die grappige opmerkingen maken over elkaar . Die blijven ook zo grappig. En soms hebben ze helemaal niks met het normale verhaal te maken. (nou oke meestal) Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy is gewoon de grappigste cartoon serie die er is. In elke scene zit er zeker ergens een grap. Hier word Peter gewoon gek xD: Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy is gewoon de grappigste cartoon serie die er is. In elke scene zit er zeker ergens een grap. Hier word Peter gewoon gek xD: Geweldige aflevering. Was dat niet I dream of jesus. Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy is gewoon de grappigste cartoon serie die er is. In elke scene zit er zeker ergens een grap. Hier word Peter gewoon gek xD: Geweldige aflevering. Was dat niet I dream of jesus. Ik heb die aflevering in feite nooit gezien, ik wilde even een voorbeeld geven van hoe gek Family Guy is. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy is gewoon de grappigste cartoon serie die er is. In elke scene zit er zeker ergens een grap. Hier word Peter gewoon gek xD: Geweldige aflevering. Was dat niet I dream of jesus. Ik heb die aflevering in feite nooit gezien, ik wilde even een voorbeeld geven van hoe gek Family Guy is. Gek is hij wel. Maar het kan zo zijn dat je die nog niet hebt gezien omdat dat een seizoen 7 aflevering is. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy is gewoon de grappigste cartoon serie die er is. In elke scene zit er zeker ergens een grap. Hier word Peter gewoon gek xD: Geweldige aflevering. Was dat niet I dream of jesus. Ik heb die aflevering in feite nooit gezien, ik wilde even een voorbeeld geven van hoe gek Family Guy is. Gek is hij wel. Maar het kan zo zijn dat je die nog niet hebt gezien omdat dat een seizoen 7 aflevering is. aflevering gemist?ik heb hem ook nog niet gezien :$ Reageren
YouTuber Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy Online! Graag gedaan. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy is gewoon de grappigste cartoon serie die er is. In elke scene zit er zeker ergens een grap. Hier word Peter gewoon gek xD: Geweldige aflevering. Was dat niet I dream of jesus. Ik heb die aflevering in feite nooit gezien, ik wilde even een voorbeeld geven van hoe gek Family Guy is. Gek is hij wel. Maar het kan zo zijn dat je die nog niet hebt gezien omdat dat een seizoen 7 aflevering is. aflevering gemist?ik heb hem ook nog niet gezien :$ Hij is dit jaar ofzo pas uitgezonden in Amerika, dus in Nederland gaat dat nog wel duren hoor... Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Family Guy gaat wel vind ik, Het enige grappige aan die serie zijn de flash-backs, en daar zijn er belachelijk veel van dat ik er ook een beetje ziek van word. Een beetje een goedkope manier vind ik om allerlei grappen erin te doen die niks met het verhaal te maken hebben. Zo haal je ook een beetje de vaart uit het oorspronkelijke verhaal. Verder vind ik Peter echt niet grappig en een ongelofelijke mongool. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.