gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Recommended Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon Video Card: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 or higher CD-ROM: 4X or Faster RAM: 256 MB RAM Dus dat valt allemaal reuze mee. wat klopt er niet aan die specs (behalve dan dat van die CD-rom speler)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Recommended Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon Video Card: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 or higher CD-ROM: 4X or Faster RAM: 256 MB RAM Dus dat valt allemaal reuze mee. wat klopt er niet aan die specs (behalve dan dat van die CD-rom speler)? http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/ Kijk hier voor de specs. van R* himself. Info --> System specs Zoek de verschillen... Bewerkt: 7 juni 2005 door Jiu-Jitsu-Ka[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 is het zo dat als je nu een auto ergens hebt neergezet en je loopt even een blokje om, dat hij er nog staat (dit was in Vice city niet zo)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Worden je auto's voor je eigen ogen weg getakelt als je dat blokje van de vorige vraag terug loopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 1. Ja als je even weg gaat staat je auto ernog. 2. Nee dat gebeurt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ok, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik kan niet meer wachten... jullie wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik kan niet meer wachten... jullie wel? Nee, ik ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) En inhoeverre kan je auto smerig worden? Is dat als je door de modder rijd ofzo?Want dat had ik ook op men wenslijst staan dat je auto en kleding smerig kan worden.. maar je auto kan dus al blijkbaar smerig worden. Iemand die hier een mooie screenshot van heeft ofzo? grtz Als je door de modder hebt gereden zie je alleen wat viezigheid op de auto zitten. Zelf kun je ook wel vies worden maar dat kun je niet zien. Meestal merk je het als iemand roept dat je stinkt etc. hoe kan je je auto weer schoon krijgen en jezelf? Bewerkt: 7 juni 2005 door iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) (iemand) hoe kan je je auto weer schoon krijgen en jezelf? Je auto schoon krijgen dan moet je gewoon de pay in spray ingaan dan word je auto weer helemaal nieuw. Jezelf kan eigenlijk niet echt maar je kan wel nieuwe kleren aan trekken en dan roepen ze waarschijnlijk niet dat je stinkt. Edit: @ iemand - mooi zo Bewerkt: 7 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik had het al verbeterd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Als je in de regen rijd word die toch ook schoon? bij mij althans wel al sje hem wit laat spuiten dat zie je het mooi. en over die Quote": Eclipse heeft in het Mededelingen forum een topic gemaakt ik dacht bij de forum faq over hoe je moet quoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 en als je de pay en spray binnenrijd kan je dan dit keer zelf de kleur kiezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 en als je de pay en spray binnenrijd kan je dan dit keer zelf de kleur kiezen? Neej dat kan niet bij een Pay and Spary. Je kunt je kleur wel zelf kiezen bij een Transfender BV. Een Pay and Spray kiest zelf een kleur voor jou uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 als jij zelf vliegt kom je dan ook nog wel eens een ander vliegtuig tegen? en komt er ook een save game van sa op gtagames? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.