Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA


Shorty_D

Recommended Posts

Ik weet geen antwoord op jou vraag KrackDC...

Ik snap niet hoe je met biljarten kan schieten? Het lukt heel de tijd niet. Weet iemand met welke knop ik schiet? (ow shit ik ben linker muisknop vergeten, even kijken :unsure: :) )

EDIT: Ahh gevonden!! Met je muis naar boven gaan :D

Bewerkt: door Simsfan88
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    41

  • Typhoon

    30

  • Simsfan88

    24

  • need my speed

    22

als ik naar het vlegveld wil krijg ik de melding dat ik nog niet genoeg vliegervaring heb maar hoe kan ik vliegervaring krijgen als je niet kan vliegen

Dat krijg je als je in de woestijn bent om daar bij de school te leren vliegen.

Maar dat duurt nog wel een tijdje.

Je kunt ook een auto tegen het huisje zetten en dan er overheen klimmen om op het vliegveld te komen. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

als ik naar het vlegveld wil krijg ik de melding dat ik nog niet genoeg vliegervaring heb maar hoe kan ik vliegervaring krijgen als je niet kan vliegen

ik ben gewoon over de muur geklomme en heb gevlogen met een dodo naar missie 3 ofzo dus geeb problemen mee gehad

(weet niet of het echt een dodo heet :puh:

in ieder geval ik wilde naar eiland 2 maar dan krijg je ineens 4 sterren met straaljagers die kogels op je afvuren :o

Link to comment
Delen op andere websites

als ik naar het vlegveld wil krijg ik de melding dat ik nog niet genoeg vliegervaring heb maar hoe kan ik vliegervaring krijgen als je niet kan vliegen

ik ben gewoon over de muur geklomme en heb gevlogen met een dodo naar missie 3 ofzo dus geeb problemen mee gehad

(weet niet of het echt een dodo heet :puh:

in ieder geval ik wilde naar eiland 2 maar dan krijg je ineens 4 sterren met straaljagers die kogels op je afvuren :o

Het is ook nog verboden om naar een ander eiland te gaan, dus daarom krijg je de cops achter je aan. ;)

Je zult vanzelf naar een ander eiland gaan en daarna zal dat niet meer voorkomen.

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik snachts inbreken? Waar kan het allemaal en waar vind ik dat busje ofzo iets?

1) Zoek dat zwarte busje. In de faq staan de locatie's

2) Wacht tot je kan gaan inbreken, druk dan op R3

3) Nu kun je huizen in en daar spullen jatten

4) Zet die spullen in dat busje en breng ze naar een garage, daar krijg je er geld voor.

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan volgens mij gelijk

gang wars kan je voeren naar de missie dat je die gebiedjes moet veroveren

*denkt na*

weet het niet

doe dat met de rechtermuisknop voor die zwartere

en de G voor eigen gang

Bewerkt: door Mr.Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik zo'n groen gastje zie moet ik de G indrukken? Maar dat lukt niet. En wat bedoel je met die zwartere, kan je 2 soorten gangs doen ofzo? Ik had het bovenste niet gelezen, het kan nu nog niet.

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Maak er anders een screen van. ;) En ik heb een vraag:

Bi jdat scheiten moet je de rechter muisknop indrukken om dat rondje te voorschijn te laten komen, kan je dat ook uit zetten zodat je altijd dat rondje hebt (zoals in Vice City).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...