Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jep je moet een goede geluidskaart hebben is het zo datg hij nu al in sommig winklels in nederland te koop is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Blijkbaar maar bij dynabyte hier hebben ze nog niks in 't magazijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ow oke ik krijg hem toch vrijdag of eerder ik heb em gepreorderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ow oke ik krijg hem toch vrijdag of eerder ik heb em gepreorderd So am i... :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erik_Energy Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 heey ik had ff een vraag, rijden de autos in SA ook harder dan in VC? daar gingen ze echt sloom, je kon bijna lopend een auto inhalen, maar das ff mijn vraag...oh jah en nog iets....wat is PREORDENEN ofzow? haha zal wel iets met bestellen zijn ofzow maar krijg je um dan eerder? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) 'rijden de autos in SA ook harder dan in VC?' Hangt ervanaf wáár ze rijden. al rijden ze op de snelweg, kunnen ze een leuke snelheid bereiken. Zal me niets verbazen als dat top speed is. Al rijden ze gewoon in de stad, dan rijden ze langzamer. Je heb ook tractors, en die rijden standaard even wat langzamer. Dus het hangt er allemaal wat vanaf. Je 2de vraag heb ik geen antwoord op. EDIT Preordenen? Bedoel je Preorden? Dat is een spel bestellen voordat het uit is, zodat je hem op de dag dat het spel uitkomt op de deurmat krijgt. Bewerkt: 8 juni 2005 door Blaatschaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) als jij zelf vliegt kom je dan ook nog wel eens een ander vliegtuig tegen? Je ziet wel andere vleigtuigen jah. Maar niet zo heel veel. Als je een aantal sterren politie achter je aan hebt dan vliegen er ook Hydra's rond, alleen schieten ze dan ook op jou. en komt er ook een save game van sa op gtagames? Ik denk dat er over een tijdje wel een Savegame op staat. Alleen weet ik dat natuurlijk niet helemaal zeker. We zullen het wel zien. Bewerkt: 8 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik ga echt niet een savegame dowen wie wil dat dat is lame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ik ga echt niet een savegame dowen wie wil dat dat is lame Maar daar hebben we het hier niet over. Ondertussen staat er ook al een op voor de PS2. En je komt soms wel dat Wereld Oorlog vliegtuig tegen. Die is zo al een tegen mijn Helicopter gecrasht. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 ow zo oke die savegame had ik al gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb een vraag. Waarom gaan de auto's niet aan de kant als ik op een politiemotor met sirene zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Bij mij gaan ze wel aan de kant als ik met sirenes er aan kom rijden. Ik heb geen idee hoe het zo komt dat het bij jou niet wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hey all , kan iemand mij precies uitleggen hoe ik m'n eigen mp 3 bestanden in plug in GTA SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Bij mij gaan ze wel aan de kant als ik met sirenes er aan kom rijden. Ik heb geen idee hoe het zo komt dat het bij jou niet wil. Dan is dat waarschijnlijk een bepaald stukje geweest denk ik. Bedankt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hey all , kan iemand mij precies uitleggen hoe ik m'n eigen mp 3 bestanden in plug in GTA SA? Misschien: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\mp3 ? Ik weet niet zeker aangezien ik SA alleen op de ps2 heb. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.