Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA

Shorty_D

Recommended Posts

• Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaTech

41

• Typhoon

30

• Simsfan88

24

• need my speed

22

Even een vraagje over pre-orderen bij GCShop. Daar heb ik mijn GTA SA voor de PC bestelt. Heeft iemand die hem daar ook ge-pre-orderd heeft hem al thuis bezorgd gekregen? Zo ja, hoe is hij bezorgd, door de postbode of door een transportbedrijf? TNT, of TPG tetc.

Alvast bedankt

PS: De postbode is bij mij al langs geweest en er zat NIKS bij!!! :(

Delen op andere websites

hey forummers, ik ben niuew op dit forum en heb een vraagje :

op de officiele site lees je "Player modification support, giving PC gamers the opportunity to create their own world within San Andreas"

dus mijn vraag is wat dit nu juist betekend

is het spel opengesteld voor mods, of kun je als speler zelf gedeeltes van de map je karakter of het spel in san andreas wijzigen ??

Delen op andere websites

,Jun 10 2005, 12:49 PM] Even een vraagje over pre-orderen bij GCShop. Daar heb ik mijn GTA SA voor de PC bestelt. Heeft iemand die hem daar ook ge-pre-orderd heeft hem al thuis bezorgd gekregen? Zo ja, hoe is hij bezorgd, door de postbode of door een transportbedrijf? TNT, of TPG tetc.

Alvast bedankt

PS: De postbode is bij mij al langs geweest en er zat NIKS bij!!! :(

Ik heb ook meerdere games bij hun besteld, ik kan me alleen niet meer zo goed bedenken hoe die kwamen... Maar iig kan hij nog komen, ik weet dat sowiso een keer de postbode hem niet kwam brengen, hij komt wel door de brievenbus... Even afwachten, kan om 5 uur kog komen dus :)

Delen op andere websites

Ik heb alleen nog maar san fiero en los santos...

San Fiero valt me zwaar tegen, wie kan me vertellen wat voor leuks je daar allemaal kunt doen? En is er nog ergens een gebouw waar je kunt basejumpen?

Owja, en nu ik in san fierro bezig ben mis ik the hood, the brothers... waar zijn die gebleven? Best eenzaam nu met zo'n vage hippy als opdrachtgever. Ik wil Sweet enzo weer zien en mijn buurt van 't begin is nu ook al vervuild met ballas members :(. Weet iemand hoe dit allemaal goed komt?

Delen op andere websites

stamina is uithouding en staat voor hoe lang je kan sprinten,snelzwemmen enz..

je kan alleen uit huizen stelen wnneer je die missie met het zwarte busje start

uit bepaalde huizen, die op je map wordenn aangeduid, kan je dan zien en welke huizen je binnen kan

in deze huizen kan je ongeveer alles ratten dat los licht

je hebt echter maar een beperkte tijd, dus concentreer je op tv's enz..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...