Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 C:/Documents and Settings/*Account*/Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/User Tracks Daar moet je ze neerzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 thanks , trouwens , ik had 'n ''rapport verzenden'' fout met SA zonet , het ging opeens 'n beetje langzaam en toen crashte hij. dat 't nu al begint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Even een vraagje over pre-orderen bij GCShop. Daar heb ik mijn GTA SA voor de PC bestelt. Heeft iemand die hem daar ook ge-pre-orderd heeft hem al thuis bezorgd gekregen? Zo ja, hoe is hij bezorgd, door de postbode of door een transportbedrijf? TNT, of TPG tetc. Alvast bedankt PS: De postbode is bij mij al langs geweest en er zat NIKS bij!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 se7en nog even terug komend op die eigen radio , ik heb het geprobeerd maar ik krijg nix ,,.... (het zijn windows media player bestanden ) ik krijg me eigen muziek niet te horen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik denk dat je even een aantal dingen moet proberen. Je moet er iig .mp3 bestanden neerzetten, en in-game kun je via Esc -> Audio Options (ofzo) je eigen radio selecteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ;t is me gelukt ! thanks man B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrackDC Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hey forummers, ik ben niuew op dit forum en heb een vraagje : op de officiele site lees je "Player modification support, giving PC gamers the opportunity to create their own world within San Andreas" dus mijn vraag is wat dit nu juist betekend is het spel opengesteld voor mods, of kun je als speler zelf gedeeltes van de map je karakter of het spel in san andreas wijzigen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ,Jun 10 2005, 12:49 PM] Even een vraagje over pre-orderen bij GCShop. Daar heb ik mijn GTA SA voor de PC bestelt. Heeft iemand die hem daar ook ge-pre-orderd heeft hem al thuis bezorgd gekregen? Zo ja, hoe is hij bezorgd, door de postbode of door een transportbedrijf? TNT, of TPG tetc.Alvast bedankt PS: De postbode is bij mij al langs geweest en er zat NIKS bij!!! Ik heb ook meerdere games bij hun besteld, ik kan me alleen niet meer zo goed bedenken hoe die kwamen... Maar iig kan hij nog komen, ik weet dat sowiso een keer de postbode hem niet kwam brengen, hij komt wel door de brievenbus... Even afwachten, kan om 5 uur kog komen dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb alleen nog maar san fiero en los santos... San Fiero valt me zwaar tegen, wie kan me vertellen wat voor leuks je daar allemaal kunt doen? En is er nog ergens een gebouw waar je kunt basejumpen? Owja, en nu ik in san fierro bezig ben mis ik the hood, the brothers... waar zijn die gebleven? Best eenzaam nu met zo'n vage hippy als opdrachtgever. Ik wil Sweet enzo weer zien en mijn buurt van 't begin is nu ook al vervuild met ballas members . Weet iemand hoe dit allemaal goed komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Sorry... foutje Bewerkt: 10 juni 2005 door Simsfan88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb ook een vraag. Wat betekent "Stamina"? Conditie of uithoudingsvermogen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Vraagje, welke huizen kan je precies dingen uit stelen want het kan niet bij alle :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrackDC Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 stamina is uithouding en staat voor hoe lang je kan sprinten,snelzwemmen enz.. je kan alleen uit huizen stelen wnneer je die missie met het zwarte busje start uit bepaalde huizen, die op je map wordenn aangeduid, kan je dan zien en welke huizen je binnen kan in deze huizen kan je ongeveer alles ratten dat los licht je hebt echter maar een beperkte tijd, dus concentreer je op tv's enz.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 stamina is uithouding en staat voor hoe lang je kan sprinten,snelzwemmen enz.. Owja domme ik, dat staat er soms ook als je Stamina is geupgraded. Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrackDC Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 maar is er iemand die op mijn vraag kan antwoorden aub ?? btw als er iemand vragen heeft, ik heb de ps2 versie al lang geleden uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.