Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Bi jdat scheiten moet je de rechter muisknop indrukken om dat rondje te voorschijn te laten komen, kan je dat ook uit zetten zodat je altijd dat rondje hebt (zoals in Vice City). Nee dat kan niet, vind het ook beter zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) En ook ik heb een vraag. Hoe moet je sprinten met een fiets, en hoe kan je snel vliegen met een straaljager? Want ik heb overal al op gedrukt, en de controls allemaal bekeken, maar hij heeft er geen zin in... Bewerkt: 11 juni 2005 door Blaatschaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 En ook ik heb een vraag. Hoe moet je sprinten met een fiets, en hoe kan je snel vliegen met een straaljager? Want ik heb overal al op gedrukt, en de controls allemaal bekeken, maar hij heeft er geen zin in... sprinten met een fiets doe je doormiddel van de shift toets snel in te drukken.. Ik heb ook een vraag, hoe kun je fatsoenlijk onder water zwemmen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Fatsoenlijk onder water zwemmen lukt bij mij ook niet, hij blijft steeds onder water... Wie weet de knop(pen) voor de takelwagen!?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Fatsoenlijk onder water zwemmen lukt bij mij ook niet, hij blijft steeds onder water...Wie weet de knop(pen) voor de takelwagen!?!? linker muisknop drukken en naar onder wijzen dan gaat hij onderwater en spatie ingedrukt houden dan zwemt ie gewoon. Ik heb ook een vraag: Hoe kun je 7 gangs menemen als je respect balk vol is. Met welke knop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Op ze richten, en vervolgens op G drukken. Weet iemand hoe je ken vliegen met een straaljager? Dus op snelheid he, niet op zo'n slakkegang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hey om met 'n hydra vaart te maken hou je '' num 8 '' 'n tijdje in gedrrukt dan zie je die straalmotoren naar achteren gaan dán maak je vaart om het weer ongedaan te maken hou je '' num 2'' ingedrukt dan gaan de straalmotoren weer naar beneden B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hier heb ik een vraag, ik had een parashute gevonden, alleen viel ik toen per ongeluk naar beneden (die parashute lag op een hoog gebouw) en toen was ik dood want ik wist niet hoe je je parashute opende, dus hoe doe je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Hier heb ik een vraag, ik had een parashute gevonden, alleen viel ik toen per ongeluk naar beneden (die parashute lag op een hoog gebouw) en toen was ik dood want ik wist niet hoe je je parashute opende, dus hoe doe je dat? Met rondje open je je parashute, wacht wel tot er staat open parashute. Edit: Sorry mijn fout ik ben nog helemaal bij de ps2 tijd sorry nogmaals mijn fout. Waarschijnlijk hoe je moet schieten op de pc. Bewerkt: 11 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Met CTRL open je inderdaad de parachute @ Ahiraz > Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KrackDC Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hey, voor diegene die sa op de ps2 hebben gespeeld , en nu de pc versie hebben is het aan te raden omp naast de ps2 versie ook de pc versie te hebben zo ja, wat vinden jullie de voordelen, ale, zijn er voordelen buiten betere grafix en laadtijden ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ik heb zelf de ps2 versie en niet de pc. Maar ik kan wel jou vragen beantwoorden een aanrader om gta sa te kopen, ja zeker. Ik vind zelf dat er veel verschil in zit qua beeld en kleuren. Er zitten ook minder pop-ups in het spel dan heb ik het nu alleen over de pc. Met pop-ups bedoel ik dat je opeens dingen ziet verschijnen bv: een boom of een gebouw en dat je niet ver in het land kan kijken en bij de pc kan dat wel. De laadtijden gaan veel sneller dat hoor ik wel van meer mensen ook als je je kleding wilt veranderen, je hoeft de deur in te gaan en kan er gelijk weer uit op de ps2 duurde dat allemaal wat langer. Maar ik zeg niet de ps2 slechter, pc geeft alleen ander beeld van het spel. Bewerkt: 11 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Vraag: Wat krijg je bij 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Op ze richten, en vervolgens op G drukken.Weet iemand hoe je ken vliegen met een straaljager? Dus op snelheid he, niet op zo'n slakkegang oké thnx. Wel cool:D eigen legertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Vraag:Wat krijg je bij 100%. Zoekfunctie gebruiken, dat had je inmiddels wel moeten weten :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.