Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Kan ik dan pas vliegen als ik in Las Venturas ben :blink: . Ook geen heli's ? Nog 2 vragen: 1) Hoe zit dat met die import en export? Hoe krijg je en verkoop je daar wagens? 2) Overleven Sweet, Rhyder en die andere gast het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 je kan ook over de muur van het vliegveld klimmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 2) Overleven Sweet, Rhyder en die andere gast het spel? Je bedoeld Ryder en Big Smoke.. Ik hoop dat niemand het verteld, want ik weet het zelf ook nog niet. Ik heb de laatste missies niet in de walkthrough gekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik geloof dat Sweet en Big Smoke dood gaan en Ryder weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik geloof dat Sweet en Big Smoke dood gaan en Ryder weet ik niet. Vertel nou niet het einde dan!! <_< Er zijn vast meer die het niet willen weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik geloof dat Sweet en Big Smoke dood gaan en Ryder weet ik niet. Vertel nou niet het einde dan!! <_< Er zijn vast meer die het niet willen weten. Lees dat niet verder na: Ik geloof dat Sweet en Big ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ironf1st heeft een keer een mooie spoiler kleurcode ontdekt. Dan is de tekst als het ware onzichtbaar. Je kunt de tekst wel lezen als je het selecteerd. Je bent niet verplicht om dit nu te gaan lezen maar de mensen die het wel willen weten kunnen onderstaande tekst gewoon lezen. <start spoiler>[color=#D9DCE5] [/color]<end spoiler> <start spoiler> Sweet moet je volgens mij een keer bevrijden uit de gevangenis..ik weet het niet zeker. Ryder moet je met een missie in San Fierro doden in een achtervolging met een boot en Big Smoke weet ik ook niet meer. <end spoiler> Gebruik deze code dan ook als je iets gaat verklappen uit de game. Mensen die het willen lezen kunnen het lezen en mensen die het niet willen lezen kunnen laten zoals het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Wat Scott16 niet meer weet vul ik even aan: <start spoiler> Big Smoke vermoord je bij de missie End of the line. En Sweet bevrijd je inderdaad uit gevangenis,namelijk de missie Home Coming. <end spoiler> Ik heb nog een vraag; Hoe zet je zo'n Target rond iemand dat CJ er automatisch opschiet zoals op de PS2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Hoe kan je auto's importeren? Hoe kan je zien welke dag het is? (zeker via stats...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hier heb ik ook een vraag en ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt. Waar staat dat inbrekersbusje? Ik heb net de missie Home Invasion gedaan maar ze zeggen niet waar dat busje staat. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) @Simsfan88 Auto's kan je importeren via die kraan aan de boot in San Fierro. Je moet wel de Driving School gedaan hebben en de missies dan van Cesar. En je dag zie je door op TAB te drukken. @Need my speed Beter zoeken,het is nl. al erg veel gevraagd. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=boxville_black Bewerkt: 14 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Je kunt op verschillende manieren auto's jatten als ze leeg staan en onderweg. San andreas in realistischer geworden als je iemand neer knalt en het is een hunk dan gaat hij achter je aan en dan ben je hem ook verlopig niet kwijt. Ik vind dat zelf wel lollig. Want ze doen er alles voor om je te moorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hier heb ik ook een vraag en ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt. Waar staat dat inbrekersbusje? Ik heb net de missie Home Invasion gedaan maar ze zeggen niet waar dat busje staat. die staat tegenover de gym in Los Santos, je vindt het makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Als je foto's met dat fototoestel maakt worden die toch opgeslagen? Zoja, waar kan ik ze vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Als je foto's met dat fototoestel maakt worden die toch opgeslagen? Zoja, waar kan ik ze vinden? als je bij het startscherm bij ''gallery'' kijkt staan ze daar :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.