UnXpected Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Misschien een domme vraag maar waar zitten de save games van gtasa opgeslagen want ik heb er een gedownload alleen ik weet niet waar ik heb moet zette :questionmark: :questionmark: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je moet hem plakken in C:\Documents and Settings\******\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files je kan de naam eventueel wijzigen... (bij ****** moet natuurlijk je accountnaam staan als je XP gebruikt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 In een gebouw bij die Valet service roop ik naar het rode/gele (weet het niet meer) rondje en dan staat er dat ik een uniform er voor moet hebben om te werken. Waar moet ik dat vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Dat pak krijg je na het voltooien van een missie. Ik geloof "555 We Tip", nog even doorspelen dus Kijk ook eens op de walktrough, daar had je dit kunnen vinden. Bewerkt: 19 juni 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 je hebt nu ook al diertjes vogeltjes dolfijntjes en schildpadden kwallen visjes :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) wil er eens iemand een screentje nemen van zen scherm (iemand die sa op pc heeft) want ik zou graag eens het icoontje ervan zien op de pc :lol: mss is het trug een heet wijf zoals in vice city Bewerkt: 21 juni 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 En wie wil er een screen maken van de icoontjes die de volgende dingen (die ik zo ga op noemen). Dus hoe ze er op de map uit zien, maak anders een screen van de map in het pauzemenu (met elgend aan). Deze dingen: Weelch Arch Angels. Transfender. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Hoe kom je op Gant Bridge dan, valt me op dat deze vraag nergens te vinden is... (misschien ben ik dan wel zo dom en is er een trap ofzo ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je kan best het jetpack gebruiken. Met een helikopter kan het ook, maar dan moet je wel héél goed kunnen vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 oohhhh natuurlijk Jetpack, helemaal niet aangedacht, wat stom!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 nog een vraagje: kan je een trein laten ontploffen door die explosieven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Nee, wel kan je als je hard rijdt, een trein laten ontsporen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 maar dan ontploft ie niet of zo hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 maar dan ontploft ie niet of zo hoor Dat zegt hij toch. <_< Hij zei: [Nee, wel kan je als je ...] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Waneer kan ik de missie Saint Mark Bristo (ofzo) doen? Ik wil namelijk graag naar Liberty City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.