Jump to content

[SA|SCM] Een (kleine) cutscene maken


Revolution-Designer

Recommended Posts

Het punt is, deze tutorial noem ik niet "warrig". Er staan aardig wat fouten in, fouten die normaal gesproken zouden moeten zorgen voor een crash (gelukkig doet hij dat niet!). Zo leer je het jezelf (en anderen) verkeerd aan, en dat probeer ik te voorkomen.

Uiteraard maakt het niet uit als je wat "minder mooie" scripts maakt, je wil niet weten hoe mijn codes er in het begin uitzagen. Ik was al blij als hij deed wat ik wilde... Toch heb ik mezelf aangeleerd om netjes en zorgvuldig te scripten. Als je dan moeilijke mods gaat maken, kan je er in ieder geval nog wijs uit!

Wil je dat ook leren, dan raad ik je deze tutorial aan. De "geboden van het SCM scripten". :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo leer je het jezelf (en anderen) verkeerd aan, en dat probeer ik te voorkomen.

Volgens mij beschouw je me nu als een gevaarte. :7

>>> Door Dutchy3010: Nee hoor, ik beschouw je als iemand die nog veel moet leren, maar alvast wel wat je weet wil delen met andere mensen. Goede instelling! :tu:<<<

Ik zal kijken of ik nog iets kan opsteken van die tutorial.

Btw, misschien is een soort tutorial check handig? Hierbij worden tutorials eerst door een moderator bekeken en wanneer hij hem goed genoeg vind wordt hij zichtbaar voor het publiek...

Grtz...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...