Jump to content

glimmende auto's


r.deroos

Recommended Posts

post-85126-1247839237_thumb.jpg

haha ja best wel,

heb nu het filmpje gehad en dat gaat traag jonge, hij haalt neit meer dan 15 fps, op low. stuurt hij als excuus, dat zijn camera met neit meer als 15 fps opneemt, nou fraps erover, en raad eens, 60fps draait eht filmpje.

/fail

EDIT: ik houd mensen altijd aan zijn woord, r.deroos zou het filmpje op youtube posten, dat heef thij niet gedaan, dus was i kzo vriendelijk om het voor hem te doen

http://www.youtube.com/watch?v=cK6IEDSsnX8

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • r.deroos

    17

  • wesley123

    10

  • Djmaddox

    5

  • Sprunk

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

volgens fraps haal ik 11fps, maar het is vloeiend. rara? ik heb dit topic gebruikt http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=90943

maar heb met mijn stomme kop vergeten dat te vertellen.

als er vragen zijn stel je ze maar.

Oké, nu ga je toch echt te ver hoor. 11 FPS is echt niet vloeiend. Je moet toch richting de 35 FPS+ gaan wil je echt een vloeiend beeld hebben. Als jij 11 FPS vloeiend vind dan, sorry, ben je gewoon gek. Ik heb op mijn 8200 Gespeeld met 14 FPS en ik kwam niet eens uit Roman's appartement zonder overal tegenaan te lopen omdat het niet vloeiend gaat.

Genoeg is genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

fraps zegt 11, die maakt ook nog eens heel de processor vol. dus 14fps zal hij wel zeggen als ie niet aan staat, maar dat bewijzen wordt moeilijk.

het beeld oogt 23fps op zn laagst.

de mensen die dit nog niet geloven, maken een afspraak met mij. ik ben tot en met morgen nog thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

11FPS is niet te spelen. Amenooitniet. Een film op TV gaat met 20FPS. Een nette zeer moderne film 25. Je lult.

Fraps vreet geen processorkracht. Alleen als je opneemt.

Motion blur is fake en zorgt voor hoofdpijn op zeer lage framerates.

Link to comment
Delen op andere websites

fraps zegt 11, die maakt ook nog eens heel de processor vol. dus 14fps zal hij wel zeggen als ie niet aan staat, maar dat bewijzen wordt moeilijk.

het beeld oogt 23fps op zn laagst.

de mensen die dit nog niet geloven, maken een afspraak met mij. ik ben tot en met morgen nog thuis.

Nou, ik heb je filmpje gezien, en dat oogt echt niet als 23 fps, als dat volgens jou als 23 fps oogt dan oogt die vna mij als 50.

hier is je filmpje iig, je zou hem zlef uploaden: http://www.youtube.com/watch?v=cK6IEDSsnX8

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

HO EENS EVEN!

ik ben 2 weken op vakantie, en er zijn 40post meer!

ik heb t al gelezen, WIE HEEFT MIJN ACCOUNT GEHACKT?

EDIT:

ik zie t al, mijn tweelingbroer RJ heeft op mijn huis gepast (stomme student woont nog bij mn ouders) en mocht mijn pc gebruiken.

DIE EIKEL HEEFT GEWOON DE OPGESLAGEN WW'en VAN MIJ GEBRUIKT!

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

HO EENS EVEN!

ik ben 2 weken op vakantie, en er zijn 40post meer!

ik heb t al gelezen, WIE HEEFT MIJN ACCOUNT GEHACKT?

EDIT:

ik zie t al, mijn tweelingbroer RJ heeft op mijn huis gepast (stomme student woont nog bij mn ouders) en mocht mijn pc gebruiken.

DIE EIKEL HEEFT GEWOON DE OPGESLAGEN WW'en VAN MIJ GEBRUIKT!

Ik geloof je helemaal hoor. :{

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...