Jump to content

PC upgrade: JeGe


JeGe

Recommended Posts

Hey forumleden,

ik ben aan het sparen voor een upgrade set zodat ik GTA IV en de wat nieuwere spellen kan spelen en dit setje sprak mij erg aan omdat het niet zo duur is.

Mijn vraag is dus óf dit setje goed genoeg is voor GTA IV (medium ben ik tevreden mee, high hoef niet).

Maar deze is niet boxed en moet ik dus een koeler erbij kopen.

En ik moet DENK IK ook een nieuwe kast kopen omdat die ik nu heb te klein is (denk ik :? )

Mijn videokaart is een XFX GeForce 9600GSO 384MB

Is dit setje dus goed genoeg? en welke koeler kan ik erbij nemen die niet zo duur is? en de goedkoopste kast vind ik al goed want de kast geef ik echt helemaal niks om hoe die eruit ziet :puh:

b.v.d.

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    51

  • wesley123

    15

  • Sprunk

    11

  • ikt

    10

Top Posters In This Topic

Wat voor videokaart heb je? En dat setje is niet zo goed.

XFX GeForce 9600GSO 384 mb.

En het setje is mischien wel niet zo goed maar is hij goed genoeg voor GTA IV..? want ik heb het spel gekocht maar mijn pc kan hem niet aan :')

Link to comment
Delen op andere websites

Met dat setje ga je van niet spelen iets omhoog, namelijk naar het opstarten van het spel. Spelen zal met 10 FPS echter geen pretje worden.

Koop beter een Phenom II, met een leuke moederbordje en 2/4 GB geheugen. En ook een nieuwe videokaart is geen overbodige luxe. Met deze kun je GTA IV spelen, maar echt soepel zal het zeker niet zijn.

EDIT: Dat 2e setje is wel goed!

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

nee, een Pentium D voldoet neit aan de eisen.

@Maddox; 4GB is tegeonwoordig echt wel een vereiste, vooral voor vista gebruikers.

Tussen een Pentium D en een Pentium Dual-Core zit een groot verschil.

Zo kan de Pentium D GTA IV niet draaien, en de Pentium Dual-Core kan het nog wel redelijk draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je computer langer wilt houden (4 jaar) en in het eind ook nog de nieuwste spellen op medium kunt spelen en in een klap 600 ofzo wilt besteden in plaats van per 2 jaar zo'n 300 euro besteedt terwijl je spellen op low moet draaien, zou ik toch wel voor het beste van het goedkoopste gaan. Niet niet ultra-budget.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...