Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

PC upgrade: JeGe

Geplaatst:

Hey forumleden,

ik ben aan het sparen voor een upgrade set zodat ik GTA IV en de wat nieuwere spellen kan spelen en dit setje sprak mij erg aan omdat het niet zo duur is.

Mijn vraag is dus óf dit setje goed genoeg is voor GTA IV (medium ben ik tevreden mee, high hoef niet).

Maar deze is niet boxed en moet ik dus een koeler erbij kopen.

En ik moet DENK IK ook een nieuwe kast kopen omdat die ik nu heb te klein is (denk ik :? )

Mijn videokaart is een XFX GeForce 9600GSO 384MB

Is dit setje dus goed genoeg? en welke koeler kan ik erbij nemen die niet zo duur is? en de goedkoopste kast vind ik al goed want de kast geef ik echt helemaal niks om hoe die eruit ziet :puh:

b.v.d.

Bewerkt: door JeGe

• Reacties 119
  • Bezichtigingen 7.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
Ik heb die link gevolgd maar ik vraag me echt af waarom die videokaart erbij staat.. want een videokaart heb ik dus al xD

Ik heb hem niet samengesteld, het is een samenstelling van goedkope spullen voor en computer, en je kunt daarvan hardware bekijken en ergens anders bestellen. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Is dit zo goed? zal ik die spullen bestellen?

Geplaatst:
Winkelmand bestelkosten berekenen

Sorry, maar met een lege winkelmand ken ik niks beginnen smile.gif.

Geplaatst:
  • Auteur

Dan zal er wel iets fout zijn gegaan :puh: hieronder de afbeelding

fffffffffffffffffffffffa.png

Geplaatst:

heb je ook aan de voeding gedacht? dat die misschein niet genoeg vermogen levert?

Geplaatst:
  • Auteur
heb je ook aan de voeding gedacht? dat die misschein niet genoeg vermogen levert?

Ja maar die koop ik dan wel in de winkel hier in de buurt met korting..

dit bij elkaar is 218 euro wat wil zeggen dat ik nog 80 euro over heb

Geplaatst:

vind geheugen wel best duur, voor 50 euro had ik 2x2gb DDR2 ocz 1066mhz..

Geplaatst:
  • Auteur
vind geheugen wel best duur, voor 50 euro had ik 2x2gb DDR2 ocz 1066mhz..

Ow.. heb jij een betere? :)

Geplaatst:
  • Auteur

*Bump* anders gaat dit topic dood xD

Ik moet trouwens ook weten of ik een nieuwe kast moet kopen.. ik heb nu een best wel kleine kast van Packard Bell.

En Scrtz heb je nog betere RAM gevonden?

Sorry dat ik zo opdringerig doe maar ik wil de spullen gaan bestellen zodat ik eindelijk GTA IV kan spelen :D

Geplaatst:

Ooowwwww, ja dan weet ik het vrijwel zeker, ovlgens mij zijn PB kasten vrijwel altijd u-ATX of ITX formaat.

Geplaatst:
  • Auteur

En welk formaat moet ik hebben voor die spullen? :)

EDIT: ik zie net dat die processor niet eens op dat moederbord past? of heb ik dat fout >.>

kijk maar: http://azerty.nl/8-1127-198681/processor-1...?tab=tech_specs en http://azerty.nl/8-851-101159/foxconn-a7gm...?tab=tech_specs

Dan denk ik toch dat dit beter is om te kopen.. of niet?

Geplaatst:

naar mijn weten kan je geloof ik gewoon AM3 cpu's op ene AM2+ mobo plaatsen, mits het moederbord dat ondersteund. Je zult waarschijnlijk een nieuwe kast erbij moeten nemen, wij kunnen niet ruiken wat vor een formaat je PB is.

Geplaatst:

Die upgrade set is ook best goed, ik heb die processor ook. :Y Alleen moet je dan misschien nog die voeding, en is je videokaart niet zo heel goed voor GTA IV. Maar je zal 't wel kunnen spelen. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben nu redelijk verward.. zal ik deze nou kopen, of weet iemand nog iets leuks samen te stellen? :/

EDIT: Mijn kast is trouwens net zo hoog als 2 PS2 hoesjes (dat formaat zal iedereen wel kennen :puh:)

en 1000e bericht ;D

Geplaatst:

kortom te klein voor de meeste moederborden, neem er maar direct een nieuwe kast bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.