jordib12 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 waaar vindt ik een coole garage met sprt auto's of is er een plaats waar er paar sport auto"s staan of andere leuke auto"s
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 waaar vindt ik een coole garage met sprt auto's of is er een plaats waar er paar sport auto"s staan of andere leuke auto"s Dat moet je hier niet vragen, mocht Cuban hier geweest zijn... GTA 4: Voertuigen zou hier het topic voor zijn .
Dvt Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik weet er nog één: De zwarte Lokus' in de missie Entourage.
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Ik weet er nog één: De zwarte Lokus' in de missie Entourage. Ik heb het net gecheckt, het klopt, het is een Lokus met een Blauw-Zwarte schakering. Wat doe jij in mijn schoon topic Bewerkt: 7 augustus 2009 door Hearv94
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Grappig toch . En de Lokus zet ik er ff bij .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Grappig toch . En de Lokus zet ik er ff bij . Offtopic: als je trouwens in die missie met de Lokus Botst zegt de man die je moet vervoeren. This car is from the Goverment ofzoiets. Volgens mij stond er ook iets op het nummerbord.
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Inderdaad, dat viel mij ook op. Die wagen heeft een speciaal nummerbord . Goed vindwerk Tommy . Pass trouwens even je MSN, ik moet ergens met je over praten .
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Grappig toch . En de Lokus zet ik er ff bij . Offtopic: als je trouwens in die missie met de Lokus Botst zegt de man die je moet vervoeren. This car is from the Goverment ofzoiets. Volgens mij stond er ook iets op het nummerbord. Ligt dit nu aan mij of staat daar gewoon 'Liberty City' .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Inderdaad, dat viel mij ook op. Die wagen heeft een speciaal nummerbord . Goed vindwerk Tommy . Pass trouwens even je MSN, ik moet ergens met je over praten . Ik zal vandaag even een nieuwe MSN aan maken aangezien mijn oude gaar is (kben het w8woord kwijt)
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is dit het onderwerp van dit forum even je msn veranderen ahnja ok nene grapje ik moet daar niks over zeggen
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is dit het onderwerp van dit forum even je msn veranderen ahnja ok nene grapje ik moet daar niks over zeggen Wat doe JIJ met je vuile post in mijn Proper Topic! Wel dit zegt het zo'n beetje, trouwens hebben die posts ook echt iets te maken met de toekomst van lijstjes zoals deze .
jordib12 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is dit het onderwerp van dit forum even je msn veranderen ahnja ok nene grapje ik moet daar niks over zeggen Wat doe JIJ met je vuile post in mijn Proper Topic! Wel dit zegt het zo'n beetje, trouwens hebben die posts ook echt iets te maken met de toekomst van lijstjes zoals deze . ewel ik wijs hem erop om zoon discusie hier niet te plaatsen maarjah
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 is dit het onderwerp van dit forum even je msn veranderen ahnja ok nene grapje ik moet daar niks over zeggen Wat doe JIJ met je vuile post in mijn Proper Topic! Wel dit zegt het zo'n beetje, trouwens hebben die posts ook echt iets te maken met de toekomst van lijstjes zoals deze . ewel ik wijs hem erop om zoon discusie hier niet te plaatsen maarjah Ja goed maar alleen posten als je iets nieuw weet hier .
Recommended Posts