Jump to content

One Time Only Auto's


Nissan

Recommended Posts

Gele comet

NOOSE patroi

Infernus (Rood)

Ambulance

Hummers (alle kleuren)

Sultan RS (alle kleuren)

Banshee (alle kleuren)

Limo (alle kleuren)

NRG 900

PCj 600

Het zou wel zo handig zijn als je de missie's geeft waarin ze voorkomen en waarom ze zeldzaam zijn.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Gele comet

NOOSE patroi

Infernus (Rood)

Ambulance

Hummers (alle kleuren)

Sultan RS (alle kleuren)

Banshee (alle kleuren)

Limo (alle kleuren)

NRG 900

PCj 600

Alle voertuigen die opgenoemd zijn zijn juist niet zeldzaam op 2 na. (gele comet en de infernus in het rood) Bijv. NOOSE patrol kun je krijgen door een wanted level van 3 sterren op te zetten! Dan steel je hem gewoon...

Link to comment
Delen op andere websites

Gele comet

NOOSE patroi

Infernus (Rood)

Ambulance

Hummers (alle kleuren)

Sultan RS (alle kleuren)

Banshee (alle kleuren)

Limo (alle kleuren)

NRG 900

PCj 600

Alle voertuigen die opgenoemd zijn zijn juist niet zeldzaam op 2 na. (gele comet en de infernus in het rood) Bijv. NOOSE patrol kun je krijgen door een wanted level van 3 sterren op te zetten! Dan steel je hem gewoon...

Kijk is een beetje terug, dat was al vermeldt, alleen maar zeggen als nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker ^_^

:cya:

Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen.

Wanneer de eerste savehouse afbrand in een missie komen die romans taxi's niet meer voor! Als je zijn taxibedrijf daarna belt voor wat vervoer, komt er een zwarte cavalcade...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker ^_^

:cya:

Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen.

Wanneer de eerste savehouse afbrand in een missie komen die romans taxi's niet meer voor! Als je zijn taxibedrijf daarna belt voor wat vervoer, komt er een zwarte cavalcade...

Buiten dit is dti al is gezegt een paar pagina's terug,

we zoeken trouwens alleen voertuigen die maar in 1 of heel misschien 2 missie's voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is Roman's Taxi ook uniek. Weet het alleen niet zeker ^_^

:cya:

Maar die is ook in meerdere missie's te krijgen en kan je ook buiten missie's te pakken krijgen.

Wanneer de eerste savehouse afbrand in een missie komen die romans taxi's niet meer voor! Als je zijn taxibedrijf daarna belt voor wat vervoer, komt er een zwarte cavalcade...

Buiten dit is dti al is gezegt een paar pagina's terug,

we zoeken trouwens alleen voertuigen die maar in 1 of heel misschien 2 missie's voorkomen.

Sorry, ik zal niet meer posten in deze topic...

Link to comment
Delen op andere websites

Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgen

een grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep.

Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgen

een grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep.

Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? :?

Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was,

ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem

in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgen

een grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep.

Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? :?

Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was,

ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem

in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens.

Ik moet en ga je gelijk geven :puh: want die Grijze Banshee met Blauwe streep is dus zeldzaam ( denk ik )

C G zet hem er nog niet bij want ik ga met de speciale banshee de Kloon-truck even proberen.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Nog eentje, als je bij de missie 'Meltdown' staat er wanneer je die personen moet achtervolgen

een grijze Banshee ter beschikking met een Groen-Blauwe streep.

Die 'Groen/Blauwe' streep is toch echt zwart hoor als ik heb goed heb? :?

Maar ik heb die Banshee zelf opgeslagen na de missie omdat ik al dacht dat hij zeldzaam was,

ik wist niet uit welke missie hij kwam, je moet trouwens niet op een foto kijken maar hem

in het echt zien anders weet je hetniet, ben het gisteren nog is gaan checken trouwens.

Ik moet en ga je gelijk geven :puh: want die Grijze Banshee met Blauwe streep is dus zeldzaam ( denk ik )

C G zet hem er nog niet bij want ik ga met de speciale banshee de Kloon-truck even proberen.

Cuban is op vakantie :7 , het is een Blauwe streep die als hij met licht wordt ingevallen wat groen

gaat zien, dus parel-lak, ook is blauw al zowieso geen kleur voor een streep op een Banshee ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...