Jump to content

One Time Only Auto's


Nissan

Recommended Posts

Denk ik :7. Trouwens, dit topic werkt goed voor onze postcount :tu: .

>>> Door Hanneswasco: Als je zo denkt kan ik hier zo een slotje aan hangen hoor. Enkel posten indien nodig aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat deze auto hier moet

De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan)

Screens :

Achterkant :

naamloosa.th.jpg

Bovenkant :

naamloosklp.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat deze auto hier moet

De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan)

Screens :

Achterkant :

naamloosa.th.jpg

Bovenkant :

naamloosklp.th.jpg

Ik heb de missie Pest Control ook gedaan maar bij mij was hij de eerste keer zwart.

En daarna toen ik hem opnieuw deed had hij ook die Rode Gloed.

Dus deze kan er wel bij C G

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat deze auto hier moet

De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan)

Screens :

Achterkant :

naamloosa.th.jpg

Bovenkant :

naamloosklp.th.jpg

Ik heb de missie Pest Control ook gedaan maar bij mij was hij de eerste keer zwart.

En daarna toen ik hem opnieuw deed had hij ook die Rode Gloed.

Dus deze kan er wel bij C G

is er misschien laatst een patch geweest? want misschien hebben ze d'r deze toen ook ingedaan? (waarschijnlijk niet maar zou kunnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Die blauwe LCPD truck

Infernus

Witte Cognoscenti

Roman's Taxi

---?

Die blauwe LCPD truck is een Police Stockade. :D Nice bus! :tu:

Dat is al 2 keer vermeld, onder andere door mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat deze auto hier moet

De PMP 600 Maffia edition met een rode gloed kom je alleen tegen in de missie Pest Control (tot nu toe dan)

Screens :

Achterkant :

naamloosa.th.jpg

Bovenkant :

naamloosklp.th.jpg

Ik heb de missie Pest Control ook gedaan maar bij mij was hij de eerste keer zwart.

En daarna toen ik hem opnieuw deed had hij ook die Rode Gloed.

Dus deze kan er wel bij C G

is er misschien laatst een patch geweest? want misschien hebben ze d'r deze toen ook ingedaan? (waarschijnlijk niet maar zou kunnen)

Nee ik denk niet dat het aan de patch ligt, misschien is er gewoon de mogelijkheid dat je hier een roodgloeiende PMP600 kunt verkrijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hearv, we werken hier met feiten ^^. Trouwens, iemand zei dat je de Police Stockade kan tegenkomen als je zelf in een N.O.O.S.E. Enforcer rijd. Kan iemand dit natrekken?

Ik bedoel dat ik het niet met zekerheid kan zeggen, want ik blaas die dinen gewoon op,

misschien kan ik dit wel ook is proberen, dan heeft Tommy vrije tijd ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hearv, we werken hier met feiten ^^. Trouwens, iemand zei dat je de Police Stockade kan tegenkomen als je zelf in een N.O.O.S.E. Enforcer rijd. Kan iemand dit natrekken?

Ik bedoel dat ik het niet met zekerheid kan zeggen, want ik blaas die dinen gewoon op,

misschien kan ik dit wel ook is proberen, dan heeft Tommy vrije tijd ;) .

Ik heb het voor je Getest en er kwamen alleen N.O.O.S.E Patriots en Enforcers dus ik denk niet dat de Stockade op een andere manier is te bemachtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...