One Time Only Auto's

Nissan

O, sorry. Maar ik heb net een stukje info opgezocht dus ik post het toch eventjes: :$

Het is wel in het Engels maarja...

I was just going after the rarest vehicle in GTA IV, a pure black Maverick, only available in the mission Babysitting for Derrick McReary. Instead of shooting the chopper down like instructed, you have to spawn an Annihilator (359-555-0100), capsize the boat, and quickly swim onto land and jump into the chopper. As the mission fails, the pure black Maverick flies away, and follow it as it flies away, towards Algonquin. Once it gets over land, it will hover around the streets outside Grand Easton station. So, I make it crash, and snap the rotors. Then, landing and getting out I call 911 and get a fire engine, and then is the long bit. I have to push the chopper all the way to Roman's Penthouse. It takes ages, but I manage it, and park the heli in the parking space. Save my progress, but going outside it hasn't repaired itself (as it should have).

I load it again, and the chopper has disappeared! Well, I do it all again, and I decide to store the chopper, then do the Babysitting mission once again, this time I complete it. So, after the cutscene I prepare myself to return to the safehouse and find my repaired unique chopper. But I don't. Instead, I can't move. AT ALL! No matter how hard I try, Niko just walks on the spot. So I can't move! No matter how many times I kill myself or get myself arrested, I can't move at all! That's three hours down the drain. So I'm wondering, is it at all possible to acquire this rare vehicle? And I was wondering, should I try again, do vehicles that are blown up IN the parking spot, do they repair when you return?

And is there any other way to make the vehicle repair? Thanks or your time, this is really frustrating.

We hadden hier ook al een dicussie over hoe hard het was deze Maverick te kunnen krijgen :Y .

Delen op andere websites

O, sorry.

*tekst*

And is there any other way to make the vehicle repair? Thanks or your time, this is really frustrating

We hadden hier ook al een dicussie over hoe hard het was deze Maverick te kunnen krijgen :Y .

Ik heb hem ook niet kunnen krijgen: oftewel het is gewoon onmogelijk.

Delen op andere websites

Trouwens kan je beter ander voertuigen dan een Maverick opslaan vindt ik.

Idd ze nemen gewoon een hele Parking Spot in beslag hoewel je er nog wel een motervoertuig bij kunt zetten.

Delen op andere websites

Ik zet alleen maar Sportwagens :7 .

Ikke Sedans en SUV's

Maar ff ontopic: hoeveel voertuigen hebben we nu?

Veel ^_^ kijk even op hoofdpost in het begin, normaal staan ze er allemaal al in.

Delen op andere websites

Ow vreemd? hier heb je dat lijstje:

Bij de Exotic Exports:

Patriot: deze is grijs met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

NRG 900: deze is knalrood met zwarte tribals erop, kom je buiten om niet tegen.

Sanchez: deze is ook rood met een rode tank en een groene tribal, kom je buiten om niet tegen.

PCJ 600: deze is wit wat je buiten om niet tegen komt.

Cavalcade: deze is donkerrood met zwarte velgen, kom je buiten om niet tegen.

Sabre GT: deze is knalrood met een witte streep, kom je buiten om niet tegen.

PMP 600: deze is Cherry-rood, kom je buiten om niet tegen

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Delen op andere websites

Ik weet niet meer in welke missie (Volgens mij dat Derrick/Gerard begraven wordt[/font])

Kan je met een Romero rijden, ik weet niet of die er al bij staat

Ow sorry :$ Ik had er nog niet op gelet :S

Bewerkt: door Mevin
Delen op andere websites

In de missie Truck Hustle van Phil Bell zit een speciaal voertuig.

Namelijk de zwarte Bobcat met Bullbar en Lichten achterop.

Deze zie je buiten niet en de kleur is niet met een pay 'n spray te krijgen

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.