Jump to content

One Time Only Auto's


Nissan

Recommended Posts

De enige voorkant van een LX2007 die ik kan vinden is nogal wazig en er is geen verschil met de gewone:

Ik zie ook geen verschil.

Alleen de spoiler en de luchthapper dan.

BTW: mooie kleur voor een Vincent

Link to comment
Delen op andere websites

Verder zijn er nog speciale Maverick's in:

-Dust Off en Paper Trail(degene die je zelf bestuurt) Wit met Rode Streep

-A Revenger's Tragedy(Zal missie falen) Wit met Gouden Streep

-Paper Trail(De Ontsnappende) Wit met Zwarte Streep(Maar deze kan niet gepakt worden :N )

De zwarte van Bayside is moeilijk maar niet onmogelijk te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijstje is weer geüpdate ;). Tot nu toe zeer goed werk mensen, aan die had ik niet eens gedacht :7.

Trouwens, de Maverick die je achtervolgt in Paper Trail is wel te pakken. Je moet terwijl je over Star Junction rijd boven de vijandige Maverick vliegen en zijn wieken erafblazen. Daarna moet je Little Jacob doden, om de missie te falen. Nu moet je met een Patriot de Maverick naar je Savehouse duwen. Verlies hem niet uit het oog, ow hij verdwijnt.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zo'n actie zoals Basi08 beschreef in LCS:General, het is mogelijk maar bijna onmogelijk met al dat tegenverkeer en zo, je mag je scherm niet draaien :N .(En dat voor een Maverick met een ander kleurtje :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Daarnaast verdwijnen heli's nogal snel doordat ze door ander verkeer uit je parkeervak worden geduwt. Oftewel, de moeite niet waard ^_^ .

En bovendien staat het verkeer altijd vast aangezien ze er met een boog omheen rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst ook iets over een Black Maverick. Die is maar een keer te krijgen in het hele spel dacht ik. Ik zal nog even onderzoek doen of ik het kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst ook iets over een Black Maverick. Die is maar een keer te krijgen in het hele spel dacht ik. Ik zal nog even onderzoek doen of ik het kan vinden.

Is al door Bayside gezegt :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

O, sorry. Maar ik heb net een stukje info opgezocht dus ik post het toch eventjes: :$

Het is wel in het Engels maarja...

I was just going after the rarest vehicle in GTA IV, a pure black Maverick, only available in the mission Babysitting for Derrick McReary. Instead of shooting the chopper down like instructed, you have to spawn an Annihilator (359-555-0100), capsize the boat, and quickly swim onto land and jump into the chopper. As the mission fails, the pure black Maverick flies away, and follow it as it flies away, towards Algonquin. Once it gets over land, it will hover around the streets outside Grand Easton station. So, I make it crash, and snap the rotors. Then, landing and getting out I call 911 and get a fire engine, and then is the long bit. I have to push the chopper all the way to Roman's Penthouse. It takes ages, but I manage it, and park the heli in the parking space. Save my progress, but going outside it hasn't repaired itself (as it should have).

I load it again, and the chopper has disappeared! Well, I do it all again, and I decide to store the chopper, then do the Babysitting mission once again, this time I complete it. So, after the cutscene I prepare myself to return to the safehouse and find my repaired unique chopper. But I don't. Instead, I can't move. AT ALL! No matter how hard I try, Niko just walks on the spot. So I can't move! No matter how many times I kill myself or get myself arrested, I can't move at all! That's three hours down the drain. So I'm wondering, is it at all possible to acquire this rare vehicle? And I was wondering, should I try again, do vehicles that are blown up IN the parking spot, do they repair when you return?

And is there any other way to make the vehicle repair? Thanks or your time, this is really frustrating.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...