Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Jardintje, Tommy is een van de Big Players in dit lijstje. En voor het makkelijker maken ervan moet ik zijn msn hebben .
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hey hallo Cuban Gangster, ik vind 't allereerst mooi dat je zo'n overzichtelijk lijstje maakt met al deze auto's waarbij je echt je kans moet grijpen, omdat je 'm anders niet meer ziet. Maar ik heb toch een vraagje. Ik zie onder andere bij de Infernus al staan "Na Stevie's Car Thefts zul je hem altijd op die plek terugvinden". Misschien zou het fijn zijn ietsjes duidelijker te zijn, bijvoorbeeld op welke plek? Zowiezo klopt die zin in mijn ogen niet. Als die Infernus zo'n 'een-keer-anders-nooit-meer'-voertuig is, waarom zou ie dan wel terugkeren na de Car Thefts? Als het trouwens de plek ik welke plek ik denk dat wordt bedoeld, klopt het al niet. Zie het niet als kritiek, maar meer als een tip dat je niet zomaar alles moet overnemen als er geen duidelijkheid over is.
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Sorry Wienish, maar ik snap je post niet . Leg eens uit.
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hey hallo Cuban Gangster,ik vind 't allereerst mooi dat je zo'n overzichtelijk lijstje maakt met al deze auto's waarbij je echt je kans moet grijpen, omdat je 'm anders niet meer ziet. Maar ik heb toch een vraagje. Ik zie onder andere bij de Infernus al staan "Na Stevie's Car Thefts zul je hem altijd op die plek terugvinden". Misschien zou het fijn zijn ietsjes duidelijker te zijn, bijvoorbeeld op welke plek? Zowiezo klopt die zin in mijn ogen niet. Als die Infernus zo'n 'een-keer-anders-nooit-meer'-voertuig is, waarom zou ie dan wel terugkeren na de Car Thefts? Als het trouwens de plek ik welke plek ik denk dat wordt bedoeld, klopt het al niet. Zie het niet als kritiek, maar meer als een tip dat je niet zomaar alles moet overnemen als er geen duidelijkheid over is. Die bewering klopt trouwens niet, de Inferbus keert niet terug en als we terugkeren bedoelen zal dit Munsee Avenue zijn, de straat waar hij staat maar aangezien het niet klopt...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hey hallo Cuban Gangster,ik vind 't allereerst mooi dat je zo'n overzichtelijk lijstje maakt met al deze auto's waarbij je echt je kans moet grijpen, omdat je 'm anders niet meer ziet. Maar ik heb toch een vraagje. Ik zie onder andere bij de Infernus al staan "Na Stevie's Car Thefts zul je hem altijd op die plek terugvinden". Misschien zou het fijn zijn ietsjes duidelijker te zijn, bijvoorbeeld op welke plek? Zowiezo klopt die zin in mijn ogen niet. Als die Infernus zo'n 'een-keer-anders-nooit-meer'-voertuig is, waarom zou ie dan wel terugkeren na de Car Thefts? Als het trouwens de plek ik welke plek ik denk dat wordt bedoeld, klopt het al niet. Zie het niet als kritiek, maar meer als een tip dat je niet zomaar alles moet overnemen als er geen duidelijkheid over is. Die bewering klopt trouwens niet, de Inferbus keert niet terug en als we terugkeren bedoelen zal dit Munsee Avenue zijn, de straat waar hij staat maar aangezien het niet klopt... Dat had ik vermeld, Maar er klopte niks van aangezien ik een bug had.
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Hey hallo Cuban Gangster,ik vind 't allereerst mooi dat je zo'n overzichtelijk lijstje maakt met al deze auto's waarbij je echt je kans moet grijpen, omdat je 'm anders niet meer ziet. Maar ik heb toch een vraagje. Ik zie onder andere bij de Infernus al staan "Na Stevie's Car Thefts zul je hem altijd op die plek terugvinden". Misschien zou het fijn zijn ietsjes duidelijker te zijn, bijvoorbeeld op welke plek? Zowiezo klopt die zin in mijn ogen niet. Als die Infernus zo'n 'een-keer-anders-nooit-meer'-voertuig is, waarom zou ie dan wel terugkeren na de Car Thefts? Als het trouwens de plek ik welke plek ik denk dat wordt bedoeld, klopt het al niet. Zie het niet als kritiek, maar meer als een tip dat je niet zomaar alles moet overnemen als er geen duidelijkheid over is. Die bewering klopt trouwens niet, de Inferbus keert niet terug en als we terugkeren bedoelen zal dit Munsee Avenue zijn, de straat waar hij staat maar aangezien het niet klopt... Dat had ik vermeld, Maar er klopte niks van aangezien ik een bug had. Handige bug precies, zou ik ook wel willen, klopt toch dat het op Munsee is he? Ik kijk de laatste tijd niet meer op men kaartje en leer de straatnamen uit men hoofd , levenloos maar handig.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 NIEUW! in de Missie Lure van Francis Mcreary staat er buiten het appartement van de Gangster een Dukes in het geheel zwart. alleen de velgen zijn Chroom.
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 NIEUW! in de Missie Lure van Francis Mcreary staat er buiten het appartement van de Gangster een Dukes in het geheel zwart. alleen de velgen zijn Chroom. Ik dacht eerst dat de Feltzer speciaal was, maar dat is hij niet, de Dukes wel , moest ook wel in zo'n missie.
Wienish Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hey hallo Cuban Gangster,ik vind 't allereerst mooi dat je zo'n overzichtelijk lijstje maakt met al deze auto's waarbij je echt je kans moet grijpen, omdat je 'm anders niet meer ziet. Maar ik heb toch een vraagje. Ik zie onder andere bij de Infernus al staan "Na Stevie's Car Thefts zul je hem altijd op die plek terugvinden". Misschien zou het fijn zijn ietsjes duidelijker te zijn, bijvoorbeeld op welke plek? Zowiezo klopt die zin in mijn ogen niet. Als die Infernus zo'n 'een-keer-anders-nooit-meer'-voertuig is, waarom zou ie dan wel terugkeren na de Car Thefts? Als het trouwens de plek ik welke plek ik denk dat wordt bedoeld, klopt het al niet. Zie het niet als kritiek, maar meer als een tip dat je niet zomaar alles moet overnemen als er geen duidelijkheid over is. Die bewering klopt trouwens niet, de Inferbus keert niet terug en als we terugkeren bedoelen zal dit Munsee Avenue zijn, de straat waar hij staat maar aangezien het niet klopt... Ja, dat denk ik dus ook al.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 In de Missie Out of Comission staan er buiten een Mafia Rebla, in metallic Blauw, die is dus zeldzaam, Ook staat er een Donkergroene huntley Sport met een Witte Streep. Ook zeldzaam. en tijdens de Missie ben ik een Rode Sentinel XS STD tegengekomen. Die is dus ook zeldzaam.
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 In de Missie Out of Comission staan er buiten een Mafia Rebla, in metallic Blauw, die is dus zeldzaam,Ook staat er een Donkergroene huntley Sport met een Witte Streep. Ook zeldzaam. en tijdens de Missie ben ik een Rode Sentinel XS STD tegengekomen. Die is dus ook zeldzaam. Maar staat die Mafia Sentinel wel vast, is het verkeer vast bedoel ik? Of is het toevallig, de rest zal wel met zekerheid zeldzaam zijn . PS: Wat heb je toch met je naam gedaan Tommy .
Nissan Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Lijstje weer geupdate. Bedankt Eddie!
paul007 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je hebt toch ook de Lost Zombie bij de missie No Way on the Subway van Ray Boccino? Of is dit al bekend?
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je hebt toch ook de Lost Zombie bij de missie No Way on the Subway van Ray Boccino? Of is dit al bekend? Dezelfde kom je tegen in No Love Lost. Ook zie je soms rijden in Alderney bij Honkers.
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je hebt toch ook de Lost Zombie bij de missie No Way on the Subway van Ray Boccino? Of is dit al bekend? Dezelfde kom je tegen in No Love Lost. Ook zie je soms rijden in Alderney bij Honkers. Ben je zeker over dit? Ik dacht toch dat de Zombie's van No Love Lost Uniek waren?
Recommended Posts