Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je hebt toch ook de Lost Zombie bij de missie No Way on the Subway van Ray Boccino? Of is dit al bekend? Dezelfde kom je tegen in No Love Lost. Ook zie je soms rijden in Alderney bij Honkers. Ben je zeker over dit? Ik dacht toch dat de Zombie's van No Love Lost Uniek waren? Neuh.. Je ziet ze af en toe in Aldnerney rijden met Angels Of Death mensen erop. The Lost Zombies can be found in Acter, near Gracie Ancelotti's house, but are quite rare. Oftewel: Zombie (Engels) Kijk hier even het is een bekende site voor Jou hearv94
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je hebt toch ook de Lost Zombie bij de missie No Way on the Subway van Ray Boccino? Of is dit al bekend? Dezelfde kom je tegen in No Love Lost. Ook zie je soms rijden in Alderney bij Honkers. Ben je zeker over dit? Ik dacht toch dat de Zombie's van No Love Lost Uniek waren? Neuh.. Je ziet ze af en toe in Aldnerney rijden met Angels Of Death mensen erop. The Lost Zombies can be found in Acter, near Gracie Ancelotti's house, but are quite rare. Oftewel: Zombie (Engels) Kijk hier even het is een bekende site voor Jou hearv94 Dan zouden ze dus uit de lijst verwijdert moeten worden .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je hebt toch ook de Lost Zombie bij de missie No Way on the Subway van Ray Boccino? Of is dit al bekend? Dezelfde kom je tegen in No Love Lost. Ook zie je soms rijden in Alderney bij Honkers. Ben je zeker over dit? Ik dacht toch dat de Zombie's van No Love Lost Uniek waren? Neuh.. Je ziet ze af en toe in Aldnerney rijden met Angels Of Death mensen erop. The Lost Zombies can be found in Acter, near Gracie Ancelotti's house, but are quite rare. Oftewel: Zombie (Engels) Kijk hier even het is een bekende site voor Jou hearv94 Dan zouden ze dus uit de lijst verwijdert moeten worden . Je kan ze gewoon laten staan.
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je kan ze gewoon laten staan. Het is niet voor niks, 'One Time Only', toch ?
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Je kan ze gewoon laten staan. Het is niet voor niks, 'One Time Only', toch ? Ow dat vergat ik even De Lost Zombie kan dan nu weggehaald worden.
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Welke sukkel zegt dat er op The Lost motoren AoD leden rijden . Maar ik zal de motor van de lijst verwijderen.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 De Homie's van Dwayne kunnen komen aanrijden in een Metallic Oranje PMP-600, Presidente, Patriot. Deze zijn dus zeldzaam.
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 De Squalo van Brucie Kibbutz is Groen/Zwart. Meschien zeldzaam?
Nissan Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Maar de Homies van Dwayne kun je zo vaak gebruiken als je wilt. Oftewel, steeds opnieuw die auto's verkrijgen .
Phoenyxar Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 De Squalo van Brucie Kibbutz is Groen/Zwart.Meschien zeldzaam? Ik zou het niet zeker kunnen zeggen , maar nu je het zegt, ik denk het wel hoo .
End Of The Riot Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Het is niet zeldzaam, maar wat mij opviel is dat bij de Uranus Loz (getunde versie) ligt er altijd een roze pet op de hoederplank.
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Het is niet zeldzaam, maar wat mij opviel is dat bij de Uranus Loz (getunde versie) ligt er altijd een roze pet op de hoederplank. Dat hoort hier niet, dit gaat over auto's die je maar op 1 manier kunt verkrijgen .
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Het is niet zeldzaam, maar wat mij opviel is dat bij de Uranus Loz (getunde versie) ligt er altijd een roze pet op de hoederplank. Dat hoort hier niet, dit gaat over auto's die je maar op 1 manier kunt verkrijgen . En er ligt niet alleen een Roze pet bij maar ook een Grijze. Ik had laatst ook nog een voertuig gevonden alleen ben ik deze vergeten.
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Juist gevonden door Cuban Gangster, in de missie No Love Lost moet je The Lost-leden volgen met een PCJ-600, deze is Rood met gouden velgen, dus een One Time Only . Dankzij onze CG .
Nissan Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Natuurlijk voeg ik m'n eigen vondst meteen toe aan de lijst . Sjeezus, onze lijst is inmiddels wel lang zeg .
Recommended Posts