Jump to content

One Time Only Auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

idioten,

Deze komt ook voor in de missie: I Need Your Clothes Your Booths And Your Motercycle.

Bovendien kan je hem ook vinden in Alderney en soms op Francis International Airport.

Geplaatst:
idioten,

Deze komt ook voor in de missie: I Need Your Clothes Your Booths And Your Motercycle.

Bovendien kan je hem ook vinden in Alderney en soms op Francis International Airport.

:duh: Niet zo gemeen EL, het blijft een One Time Only hoor :7 , maar dan voor 2 missie's.

Ik heb trouwens nog nooit op een PCJ-600 gereden met gouden velgen buiten die missie's hoor...

Geplaatst:

Wie is er hier de idioot xD. Ik ben nog NOOIT een PCJ-600 tegengekomen die bloedrood was en goudkleurige velgen had.

Geplaatst: (bewerkt)

Zoek zelf een PCJ-600 en ga bij je savehouse in bohan rijden.

Ook een Banshee doet wonderen (...) :7

Bewerkt: door Jacky-2007
Scheldwoorden verwijderd
Geplaatst:
Zoek zelf een PCJ-600 en ga bij je savehouse in bohan rijden.

Ook een Banshee doet wonderen (...) :7

Hij blijft toch staan :duh: , want je weet nog altijd niet of het bloedrood dat hij zegt overeenkomt met jouw rood :7 .

Geplaatst: (bewerkt)

Je bent zelf een (...) xD. Ik heb trouwens nog een One Time gevonden. In een Job van Jacob waar de dieven met een Futo aan komen rijden. Die Futo is parelwit, en kom je anders niet tegen.

Bewerkt: door Jacky-2007
Scheldwoorden verwijderd
Geplaatst:
Je bent zelf een (...) xD. Ik heb trouwens nog een One Time gevonden. In een Job van Jacob waar de dieven met een Futo aan komen rijden. Die Futo is parelwit, en kom je anders niet tegen.

Ik heb het ook gezien dus ik neem hem aan ;) , Futo kom je buitenom ook nooit in het wit tegen.

Geplaatst:

Ik heb het ook gezien dus ik neem hem aan ;) , Futo kom je buitenom ook nooit in het wit tegen.

Probeer de Pay 'N Spray eens.

Bovendien kom ik ze wel in wit tegen.

Geplaatst:

Eddie zegt van wel op MSN. Maar ik ben hem nog nooit in PARELwit tegengekomen. Ik laat hem dus meetellen voor een OTO. Die PCJ, moet ik daar ook I Need Your Boots, Your Clothes and your Motorcycle er ook bijzetten?

Geplaatst:

Ik zie dat jullie de Regina nog niet hebben in de lijst. Deze stationwagon is alleen tijdens een specifieke missie te verkrijgen in The Lost and Damned. De Angels of Death komen met drie van deze wagens aanrijden. (Ik weet zo even niet welke. De missie waarbij je ter hoogte van de tolpoortjes in een schietpartij terecht komt tegen de Angels)

Zodra ik erachter ben in welke missie het was, laat ik het even weten! :tu:

Geplaatst:

Das de missie Heavy Toll. Van Elizabeta Torres. Wij hebben TLaD niet (niet meer althans) en kunnen aan die wagens dus (nog) niks doen.

Geplaatst:
Das de missie Heavy Toll. Van Elizabeta Torres. Wij hebben TLaD niet (niet meer althans) en kunnen aan die wagens dus (nog) niks doen.

Ik kan TLAD nog wel een keertje opnieuw doen.

Geplaatst:
Das inderdaad ook een mogelijkheid :tu: .

Regina kan er wel bij maar vanaf 29 oktober kunnen we eindelijk in TLaD en TBoGT wat One Time Cars zoeken :tu: .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...