Jump to content

s.a.m


panterke

Recommended Posts

weet iemand hoe je de missie s.a.m uitspeelt?? ik zit in de boot met een blauw pijltje en dan weet ik niet wat ik moet doen kan er iemand mij helpen aub. groetjes panterke

Op de radar zie je een puntje daar moet je heen. Als je er bent zie je een boei met een pijltje, even later zie je tekst onder in beeld staan van 'schiet de helikopter neer met je bazooka'. Op de radar is een geel puntje en dat is het vliegtuig, als hij dichtbij is schiet het met je bazooka neer. (Als je het niet lukt om het vliegtuig neer te halen kan je ook al naar de landingbaan gaan, wacht tot je hem ziet landen en als hij dichtbij is schiet het neer! En pas ook op voor Columbians!)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Niet moeilijk doen, gewoon naar het vliegveld rijden en naar de verste opstijgbaan. Kijk wel uit dat je niet het water inrijd (er zit nog een strookje water bij). Schiet de Columbian Cartel wagens en gasten neer en rij naar het eind van de opstijgbaan. Zet de auto aan de kant en ga midden op de opstijgbaan staan en schiet dan het vliegtuig vanuit de lucht neer die recht op je afkomt.

Als je dit goed doet ontpolft die verderop en kun je de poison bags gewoon makkelijk oppakken.

Kortom: Een veel simpelere manier dan via de boot

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...