Jump to content

Lagg bij psp versie?


Mr.stickz

Recommended Posts

Hey ik heb dus gta vcs ma hij lagged as een gek!

Serieus as ik bijv. met cheatdevice die hover cars aan zet gaat ie f*ckin sloom laden... en soms zelfs met lopen gewoon lagg as een auto langs komt (ook zonder cheatdevice) hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen/ laten stoppe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit gehoord van lagg door de cheatdevice. De cheatdevice van VCS doet het wel of deze doet het niet. VCS laggt daarentegen altijd als je hem vanaf een CSO speelt, dus ik neem aan dat je hem niet legaal hebt?

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

CSO of ISO zijn beide eigenlijk een vorm van piraterij. Het is een zogenaamde back-up van een UMD. Je kan ze afspelen op je PSP met een Custom Firmware. Hier op deze forum denk ik dat je er niet over mag praten.

Bewerkt: door basi08
Link to comment
Delen op andere websites

CSO of ISO zijn beide eigenlijk een vorm van piraterij. Het is een zogenaamde back-up van een UMD. Je kan ze afspelen op je PSP met een Custom Firmware. Hier op deze forum denk ik dat je er niet over mag praten.

Was toch wel bekend dat CSO en ISO veel laggen met GTA? Maarja ik heb GTA op de psp origineel en zelfs daar lagt hij soms een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb d 300mb cso heel erg ingepakt

en lcs laggt niet met cso...ma cheatdevice werkt dr niet op dus die speel ik niet (5.00m33-6)

Maar zou die bij d iso geen lagg geven want het is een lager compressie niveau en vanaf d MS gaat t sneller dn een umd

Link to comment
Delen op andere websites

CSO of ISO zijn beide eigenlijk een vorm van piraterij. Het is een zogenaamde back-up van een UMD. Je kan ze afspelen op je PSP met een Custom Firmware. Hier op deze forum denk ik dat je er niet over mag praten.

Volgens mij heb je het fout,

Als je gewoon een Orginele versie van een game hebt mag je de ISO versie er ook van hebben.

Opzich is het niet illegaal om een ISO op je psp te zetten, Mits je de game origineel hebt.

Maar ff ontopic,

Ik heb een CSO Van mijn eigen GTA VCS en die loopt gewoon op +- 28 FPS.

Met cheat device, waarvan ik alle on/off cheats niet kan enablen :N

Ik heb een tut gevonden om de lagg weg te halen:

Wat je nodig hebt:

PSP ISO Compressor v1.4

Een GTA game natuurlijk.

1. Start ISO Compressor op.

2. Selecteer: "Uncompress CSO ->ISO".

3. Selecteer: "Input file(s)" Doe daar je GTA CSO in.

3. Druk op : "Uncompress"

4. Als het klaar is plaats je de ISO file gewoon in de ISO folder van je memorystick , en voila GTA zonder lag.

Bron.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...