Jump to content

Boiling Point: Road to Hell


Trax

Recommended Posts

Heeft iemand hem?

Ziet er natuurlijk geweldig uit, en de gameplay schijnt super te zijn, maar hij schijnt ook GIGANTISCH te laggen...

512 MB heb je veels te weinig aan, bij 1,5 GM lagt hij iig niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem bij een vriend gespeeld, even kort. Het is niet mijn ding maar als je van tactiek houdt is dit je kans. LAG heb ik geen last van gehad. Genot daarin tegen wel.

Hoeveel MB Ram heeft hij en hoe veel MB was zijn grafische kaart?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit van de game gehoord... Maare als je de screens zo bekijkt lijkt het niet op een heel goed grafisch spel... Of die PC konden hem al niet full draaien maare waar gaat de game over? :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een AMD Athlon XP 2100+(1,25 ghz) en een Ati Radeon 9800 pro 128 mb videokaart en ik moet alles op laag zetten om het een beetje minder schokkerig te kunnen spelen. Maar voor de rest is het echt een vet spel:)

Link to comment
Delen op andere websites

512 MB heb je veels te weinig aan, bij 1,5 GM lagt hij iig niet meer.

Ligt niet altijd alleen aan het aantal geheugen. Ligt ook aan je processor en videokaart. Aangezien jij en ik allebei een AMD64 hebben kunnen we hem waarschijnlijk wel easy draaien. Ik heb trouwens ook 1024DDR Ram.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...