Jump to content

Concurrentie van gta San andreas

Niks beter dan de Gta reeks of toch de concurrentie  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw mening

• Rockstar
      11
    • Concurrentie
      3
    • Maakt niks uit!
      6

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Speel jij ook wel eens de concurrentie van Grand theft auto zoals Saints row, Driver, Bully (van rockstar zelf) of zelfs True Crime?

Ik speel ze wel eens maar niks is beter dan de GOOD OLD ROCKSTAR R*

(Als er nog meer concurrentie is laat het dan maar een reactie achter :cya: )

PS: Trouwens ik had wel eens in gedachte dat als de schademodellen van de driver serie in san andreas zat. DAT ZOU VET ZIJN!

Bewerkt: door onbekendeIV
Verplaatst vanuit SA: General.
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• onbekendeIV

9

• wesley123

4

• Phoenyxar

4

• 1974

3

Geplaatst:

GTA is de beste game-reeks die ik ken en ik zou dus

geen concurentie-game van GTA(dat niet van R* is)

I rest my Case by Rckstar Games _O_

Geplaatst:

Saints row = veel slechter dan GTA.

Driver = gaat wel ongeveer even goed als GTA

True Crime NYC & SOLA zijn veel slechter dan GTA

Dus ja ik speel het wel eens maar GTA is beter.

Geplaatst:

Haha,héél soms is er een reclamebord in gta sa waar opstaat:"true grime street cleaners". :clown::clown::clown:

Dit kan je vinden op wikigta :Y:Y

Geplaatst:

Ja, er staat er een aan het Glen Park Skate-terrein, dit is R*'s manier om kom-af te maken met R*'s concurrentie.

Geplaatst:
Ja, er staat er een aan het Glen Park Skate-terrein, dit is R*'s manier om kom-af te maken met R*'s concurrentie.

Nou, de concurrentie kan ook R* dissen. ken je Driver 3 (ja het is een K*T spel) maar Het is de bedoeling in driver dat je die moet neer knallen voor een bonus.

Hij heeft zwembandjes om omdat hij in gta niet kan zwemmen en Tanner wel.

Geplaatst:

die vind ik meesterlijk trouwens.

Verder kan geen spel meten aan gta, dat is en feit. SR gaat imo een andere richting uit, dat is veel meer op kloten gericht.

True crime en driver komen niet eens aan de enkels van gta. Driver parallel line sis gewoon een grap, die kan je uberhaupt neit eens serieus nemen. Dan heb ik nog True crime NYC, die is wel grappig, alleen het spel sterft vna de bugs en is echt waardeloos in elkaar gezet.

Geplaatst:

Ik ben laatst begonnen met Far Cry 2. Geweldig mooi spel met een paar overeenkomsten met GTA, maar ik zie het niet als concurrentie. Misschien dat ze wat spel-elementen uit GTA hebben overgenomen. I.i.g. een aanrader!

Een redelijk compleet spel met een verhaallijn, verhaalijnkeuzes, hoofd- zij- en assassination missies en een Multiplayer functie. Groot scala aan wapens en twee collectables. M.a.w. het zou zo de ingrediënten kunnen zijn van een GTA. Alleen speelt het zich niet echt af in een stad maar in donker Afrika. In-game wordt overigens soms Afrikaans gesproken, de taal van de Boers in Zud-Afrika, een taal die redelijk goed te verstaan is voor Nederlands-talige.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben laatst begonnen met Far Cry 2. Geweldig mooi spel met een paar overeenkomsten met GTA, maar ik zie het niet als concurrentie. Misschien dat ze wat spel-elementen uit GTA hebben overgenomen. I.i.g. een aanrader!

Een redelijk compleet spel met een verhaallijn, verhaalijnkeuzes, hoofd- zij- en assassination missies. Groot scala aan wapens en twee collectables. M.a.w. het zou zo de ingrediënten kunnen zijn van een GTA. Alleen speelt het zich niet echt af in een stad maar in donker Afrika.

Als je van die hele Afrika sfeer houd kan ik jou absoluut Resident Evil 5 aanbevelen. Verschil is natuurlijk wel dat dat geen freeroam is en dat je dus minder vrijheid hebt. Maar ik heb Far Cry 2 zelf ook gespeeld en ik vind dat Afrika ook echt supervet en dat heb je ook in Resident Evil 5. Neem anders eens een kijkje in mijn RE5 topic: klik!

Om maar even on-topic te blijven... Laat ik het er maar ophouden dat ik Saints Row 2 stukken vermakelijker vind dan GTA IV. Maar niks maar dan ook helemaal niks van freeroam spellen kan tippen aan GTA San Andreas. :D

EDIT: Oh maar voor Resident Evil 5 moet je natuurlijk wel een Xbox 360 of een PS3 hebben. :puh:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

@BaasB: Resident Evil is toch ook voor Windows uitgekomen?

Rockstar heeft echt geen concurentie, hebben ze dat ook niet op een grafsteen in een van hun spellen gezet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...