Jump to content

You've Had Your Chips


CJ Johnson

Recommended Posts

in die missie in las venturas You've Had Your Chips moet je een aantal machines kapot schieten nadat je een hoop MOB hebt neergeschoten, nu zit ik met het probleem dat, hoewel ik een armor draag en en goede weapon skill heb, de maffiosi mij altijd neerschieten voordat ik kan beginnen aan het vernietigen van de machines... (ik heb al op de walktrough gekeken ja!)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou wat ik had gedaan.

Voordat je naar binnen gaat blijf je even buiten het gebouw, en knal je vanaf daar zoveel mogelijk mannetjes neer, dus niet als een gek naar binnen gaan en alles proberen te knallen.

Zorg ook dat je een auto/moter bij je hebt om later als je alle machines hebt kapot geschoten weg te vluchten, want er komen namelijk nog een keer een lading mannetjes jou op wachten.

Je moet ook genoeg kogels hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hep gwoon voordat ik naar binnen ging alle mannetjes neergeknalt en met raketten naar binnen geschoten en granaten gegooid. je kan het beste ook een uzi gebruiken maar dan moet jje wel hitman level hebben want dan hep je er 2 tegelijk. en om te vluchten moet je gewoon de jetpack code doen. die is altijd makkelijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik hep gwoon voordat ik naar binnen ging alle mannetjes neergeknalt en met raketten naar binnen geschoten en granaten gegooid. je kan het beste ook een uzi gebruiken maar dan moet jje wel hitman level hebben want dan hep je er 2 tegelijk. en om te vluchten moet je gewoon de jetpack code doen. die is altijd makkelijk ;)

Er zijn ook mensen die het misschien liever zonder cheats uitspelen.

Met cheats, missies doen heb ik toch echt gevoel dat je vals heb gespeelt, en niet echt hebt uitgespeelt.

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

cheats betekent valspelen dus als je cheats gebruikt speel je vals maar dat niet alleen want je kan ook gevolgen met gebruiken van cheats bijvoorbeeld dat maddog te vroeg springt enzovoort maar ik heb ergens gelezen op het forum dat als je de riotcheat gebruikt dan kan er heel veel dingen in spel veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Let op voor het mannetje met de Shotgun,vermoord die zo snel mogelijk.

Neem een wapen en schiet al wat mannetjes op afstand dood.

Schiet iedereen dood en ga dan pas de Machines kapot schieten.

Ga niet als een gek naar die Machines lopen of je bent direct dood.

Zie wel dat je een M4 mee hebt of een AK47 met Hitman skill.

Dat is gemakkelijker voor de mannetjes te vermoorden.

Als de machines kapot zijn schiet je al de mannetjes buiten dood.

Dan keer je terug naar Woozie.

Link to comment
Delen op andere websites

maxiboy Geplaatst op May 31 2005, 07:36 AM

  cheats betekent valspelen dus als je cheats gebruikt speel je vals maar dat niet alleen want je kan ook gevolgen met gebruiken van cheats bijvoorbeeld dat maddog te vroeg springt enzovoort maar ik heb ergens gelezen op het forum dat als je de riotcheat gebruikt dan kan er heel veel dingen in spel veranderen. 

nOu iik hep het hele spel door armor, health, weapon en jetpack cheats gebruikt maar ik hep geen last van madd dogg die had ik in 1 keer gevangen.

Link to comment
Delen op andere websites

OK- naar die fabriek rijden en over het hek klimmen, daarna achter het muurtje schuilen(waar ook die kettingzaag ligt)-al de mensen die buiten staan doodschieten

-dan: in de "deuropening" bukken en iedereen vermoorden die je ziet(luister ook!), als je geen schoten meer hoort, naar binnen gaan en die machines mollen(met een M4, granaten, Rocket Launcher,...) nog wat mannetjes doodschieten, snel over het hek en terug naar Woozie!

BTW: had hem van de eerste keer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...