Tha Real G. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 moet dit eigelijk niet onder fakestuff staan zo beginnen we nog verkeerde dingen te denken Reageren
gtaghetto Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) 1 april? waar heb jij het over? ik heb het niet eens van GTAgaming website iets met IGN of planetgrandtheftauto. Bewerkt: 4 juni 2005 door gtaghetto Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ik weet echt zeker dta ie fake is, hij lijkt veel te erg op die van de pc, en die wapen icoontjes hadi k ook met mod,, rockstar zou zoiets nooit in gta doen, te euhm,, nouo tis niet echt gta styl// Reageren
mewhywhy Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) ik weet echt zeker dta ie fake is, hij lijkt veel te erg op die van de pc, en die wapen icoontjes hadi k ook met mod,, rockstar zou zoiets nooit in gta doen, te euhm,, nouo tis niet echt gta styl// fake dus anders let je ff op je taalgebruik <_< Bewerkt: 5 juni 2005 door The Godfather Reageren
david Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 mensen, ik heb zalig nieuws, ik ben waarschijnlijk een van de weinigen van jullie die al op de PSP hebben gespeeld . maar wat ik wil vertellen: het geeft een zalig gevoel :lol: . iemand van ons school heeft hem van amerika (mama is er naartoe geweest voor werk) en ik mocht er op spelen Reageren
MNC3 Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 mensen, ik heb zalig nieuws, ik ben waarschijnlijk een van de weinigen van jullie die al op de PSP hebben gespeeld . maar wat ik wil vertellen: het geeft een zalig gevoel :lol: . iemand van ons school heeft hem van amerika (mama is er naartoe geweest voor werk) en ik mocht er op spelen ben je nu blij? ik heb de psp van af het begin dat die uit de VS was ik zit elke dag te game in de klas, meesters en jufvrouwen kunnen ze kuse zeg ik dan Reageren
Benjamin Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 ja man ik had hem van hongkong allang Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 het gaat hier niet om wie de PSP heeft en wie niet! Komt het nou in 3D uit? :huh: ik dacht in 2D! ik ga het zeker kopen als het in 3D uitkomt! Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 FF ter duidelijkheid , voor degene die het nog niet wisten Plaatje is bewerk van een ander spel , dacht van PSP Derby maar weet niet zeker Freek Reageren
MNC3 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 nu zijn ze er!! eerte waren het faken nu zijn er oficeele screens!!! KWIJL alvast!!! bron: klik Reageren
MrKooKie Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Volgens mij is dit nog nepper, welk Magazine is dat? Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 sukkeltje , ik heb daar xtra een nieuw topic ove rgemaakt , en BTW; UPDATE: Rockstar has contacted us and informed us that this issue of OPM UK magazine has not been released yet and these are leaked pictures. I have complied with their wishes and removed them. However, we will be following the GTA PSP release closely, so stay tuned for news as it breaks! Freek Reageren
DutchMauritz Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Die screens zijn gewoon echt hoor.. Alsof een blad nep screens gaat neerzetten.. Niet goed voor reputatie Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik geloof het eigenlijk niet echt hoor, SA is nog geens eens voor de PC uit dus... Nu wel hoor!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.