Jump to content

[SA] Pimp Contest


Jord582

Recommended Posts

Ik heb (vind ik zelf) wel een leuk idee. (alleen ik weet niet of zo'n forum al bestaat, en of het mag) Het leek mij wel leuk om een pimp contest te houden. Geef CJ zo dope mogelijke kleren, geef hem een vette auto (getuned, als je dat wil), geef hem een 'pimp' kapsel, geef hem spieren en tattoo's, (als je dat nodig vindt)en ga daarmee op zo'n mooi mogelijke locatie staan, en maak een print screen van jou CJ. Dit is mijn CJ (hij is niet echt 'pimp' omdat ik nog maar op 5% ben, dus er zijn nog maar heel weinig winkels waar ik kleren kan kopen)

mycj21zi.th.png

mycj36vf.th.png

(Dit is trouwens niet echt een wedstrijd, gewoon voor de lol ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt alle winkels wild binnegaan en zovoort zet dan deze savegame op nummer 2 of een andere plek geen nummer 1 daarna kunde een 100 procent downloaden en dat daarin zette dan kunde uw auto's tunen en ge kund verder gaan me uw spel wanneer ge het wild

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik met mijn Pimp-CJ, Broadway van Jizzy-B met [HO 2 HO], pimpere car kan ik dus niet verzinnen :7 .

2de foto is duidelijker.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee hier is mijn pimp-cj wel slechte kwaliteit foto omdat ik de foto met me mobieltje heb gemaakt.

358e3kk.jpg

is die auto een savana?

ik denk het wel en persoonlijk vind ik de paintjob3 mooier

maar cj is wel leuk ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...