Jump to content

Goldberg Lawyer kantoor


wesley123

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik was van plan om Goldberg Lawyers(waar je die goldberg vermoord) te modden met andere textures, alleen nu is het probleem dat ik niet weet welke files nou bij dat gebouw behoren, ik kan een aantal dingen, zoals deuren en een paar dingen uit het interieur wel vinden, alleen het gebouw zelf kan ik niet vinden, ik ben zo'n beetje alle files doorgeploegd, maar ik kan het niet vinden, weten jullie misschien welke files het zijn en in welke file hij zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik was van plan om Goldberg Lawyers(waar je die goldberg vermoord) te modden met andere textures, alleen nu is het probleem dat ik niet weet welke files nou bij dat gebouw behoren, ik kan een aantal dingen, zoals deuren en een paar dingen uit het interieur wel vinden, alleen het gebouw zelf kan ik niet vinden, ik ben zo'n beetje alle files doorgeploegd, maar ik kan het niet vinden, weten jullie misschien welke files het zijn en in welke file hij zit?

Daar heb je de mapviewer voor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik was van plan om Goldberg Lawyers(waar je die goldberg vermoord) te modden met andere textures, alleen nu is het probleem dat ik niet weet welke files nou bij dat gebouw behoren, ik kan een aantal dingen, zoals deuren en een paar dingen uit het interieur wel vinden, alleen het gebouw zelf kan ik niet vinden, ik ben zo'n beetje alle files doorgeploegd, maar ik kan het niet vinden, weten jullie misschien welke files het zijn en in welke file hij zit?

Daar heb je de mapviewer voor :Y

ow sinds wanneer is er map viewer voor gta4?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik was van plan om Goldberg Lawyers(waar je die goldberg vermoord) te modden met andere textures, alleen nu is het probleem dat ik niet weet welke files nou bij dat gebouw behoren, ik kan een aantal dingen, zoals deuren en een paar dingen uit het interieur wel vinden, alleen het gebouw zelf kan ik niet vinden, ik ben zo'n beetje alle files doorgeploegd, maar ik kan het niet vinden, weten jullie misschien welke files het zijn en in welke file hij zit?

Daar heb je de mapviewer voor :Y

ow sinds wanneer is er map viewer voor gta4?

Ik weet niet of die er is, maar ik heb alleen SA dus ik wist niet welke het was, en aangezien je van de meeste wel hebt... :bonk:

Maarja, laatmaar :$

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek eens op Google! Daar kom je pas ver mee...

Mss meot jij eens ophouden met ooftopic/bijdehand/en nutteloze opmerkingen te plaatsen, daar komen we allemaal pas ver mee dan...

Oja, leer ook eens hoe een forum werkt en wat een topic inhoud.

geniaal, vertel mij maar eens waar ik op moet zoeken, het zal wss weinig gaan helpen aangezien er nog weinig textures bekent is en ik zo'n vraag ook nog nooit eerder heb gezien, ik ken meerder gtaforums waar zo'n vraag niet is langs gekomen. Verder snap ik niet hoe je ermee komt, ik had echt niet verwacht dat jij zou weten wat google was.

Ik geef je nu advies, aangezien jij je profielreacties niet leest(je weet wss niet hoe je op je profiel komt), houd eens op met zulke kutantwoorden te posten wat niemand helpt, ik had al lang aan google gedacht voordat ik dit topic opende, zoals het hoort, maar ja dan moeten bijdehandjes zoals jij als een mochool waardeloze antwoorden gaan geven en schiet ik er niks mee op, dus volg mijn raad maar op voordat mensen je nog meer gaan haten, ik irriteer je echt mateloos aan jou postboosten en onzinposts, ga op een ander forum spammen, jezus.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek eens op Google! Daar kom je pas ver mee...

Mss meot jij eens ophouden met ooftopic/bijdehand/en nutteloze opmerkingen te plaatsen, daar komen we allemaal pas ver mee dan...

Oja, leer ook eens hoe een forum werkt en wat een topic inhoud.

geniaal, vertel mij maar eens waar ik op moet zoeken, het zal wss weinig gaan helpen aangezien er nog weinig textures bekent is en ik zo'n vraag ook nog nooit eerder heb gezien, ik ken meerder gtaforums waar zo'n vraag niet is langs gekomen. Verder snap ik niet hoe je ermee komt, ik had echt niet verwacht dat jij zou weten wat google was.

Ik geef je nu advies, aangezien jij je profielreacties niet leest(je weet wss niet hoe je op je profiel komt), houd eens op met zulke kutantwoorden te posten wat niemand helpt, ik had al lang aan google gedacht voordat ik dit topic opende, zoals het hoort, maar ja dan moeten bijdehandjes zoals jij als een mochool waardeloze antwoorden gaan geven en schiet ik er niks mee op, dus volg mijn raad maar op voordat mensen je nog meer gaan haten, ik irriteer je echt mateloos aan jou postboosten en onzinposts, ga op een ander forum spammen, jezus.

In een ander topic heb ik al veteld dat ik een beetje ga opletten en dimmen met berichten typen! Dus hou je je eigen praatjes voor je A.U.B.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...