Casss Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb wel een idee! Dat je bij alle auto's met een softdeck door op een knopje te drukken, die kan laten inklappen Gta-kneus Reageren
bramboy Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 * BUMP :$ * Word er nog vooruitgang geboekt met deze mod? Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 * BUMP /> * Word er nog vooruitgang geboekt met deze mod? Ja en nee...Ik ben wel bezig om dingen erbij te voegen. Maar ben aan het wachten op een nieuwe versie van de script hook wat nodig is om de mod te gebruiken. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 * BUMP /> * Word er nog vooruitgang geboekt met deze mod? Ja en nee...Ik ben wel bezig om dingen erbij te voegen. Maar ben aan het wachten op een nieuwe versie van de script hook wat nodig is om de mod te gebruiken. Dat is mooi om te weten Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Een snelle kleine test van de nieuwe GUI: ... Reageren
mekane Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 bij mij werkt ie niet ik ondersteun alles maar als ik in me game zit dan doet ie het niet als ik op f5 druk dan werkt het net en de andere optie,s niet Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) bij mij werkt ie niet ik ondersteun alles maar als ik in me game zit dan doet ie het niet als ik op f5 druk dan werkt het net en de andere optie,s niet Kan je wat meer informatie geven?Want je tekst is een beetje verwarrend. Kan je daarnaast nog de volgende informatie geven: - Welke versie Van GTA IV heb je? - Besturingssysteem - Welke versie van .Net Framework versie heb je? ter informatie: Ik zal nog geen nieuwe versie release/maken zolang de .net script hook patch 5 niet ondersteund. @hieronder er is wel een opensource .net script hook die ook werkt met patch 5 maar die is niet zo uitgebreid en fijn te gebruiken dan diegene die ik nu gebruik. Bewerkt: 4 april 2010 door BC7 Reageren
Beagle Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Het werkt sowieso niet als je patch #5 hebt (1.0.0.4), want de .net scripthook ondersteund die nog niet. Daar wachten we nog op. Reageren
mekane Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) @bc7 ik heb framnetwork 2.0 en me windows is windows 7 en ik ondersteun alles maar doet niets maar hoe kan ik me gta iv versie zien ? Bewerkt: 5 april 2010 door mekane Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 @bc7 ik heb framnetwork 2.0 en me windows is windows 7 en ik ondersteun alles maar doet niets maar hoe kan ik me gta iv versie zien ? Windows 7 heeft standaard al .Net framework 3.5 , in iedergeval kan het daar niet aan liggen.Je kan je GTA IV versie zien door de volgende stappen uit te voeren: > Ga naar je GTA IV map > Rechtermuisknop op GTA IV.exe > Klik op Eigenschappen > Klik op de tab Details > Kijk wat er bij Productversie staat Reageren
mekane Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) me versie is 1.0.0.0 ik denk dat dat het is waar kan ik een update downloaden? Bewerkt: 5 april 2010 door mekane Reageren
Beagle Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Dat kan bijv. via Xlive, maar als je gaat updaten kom je ook bij een versie die niet word ondersteund, dus... Reageren
mekane Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Dat kan bijv. via Xlive, maar als je gaat updaten kom je ook bij een versie die niet word ondersteund, dus... oww maar wat gebeurt er als ik een oude update doe Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Dat kan bijv. via Xlive, maar als je gaat updaten kom je ook bij een versie die niet word ondersteund, dus... oww maar wat gebeurt er als ik een oude update doe Je kan het beste de 1 na laatste patch gebruiken: klikEn wat er gebeurd is, dat je spel waarschijnlijk beter loop. doordat er veel bugs enz. zijn gefixt. Reageren
mekane Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Dat kan bijv. via Xlive, maar als je gaat updaten kom je ook bij een versie die niet word ondersteund, dus... oww maar wat gebeurt er als ik een oude update doe Je kan het beste de 1 na laatste patch gebruiken: klikEn wat er gebeurd is, dat je spel waarschijnlijk beter loop. doordat er veel bugs enz. zijn gefixt. Doet het niet maar ik ga nu een testje doen dus ik hoop dat ie nu wel werkt Bewerkt: 5 april 2010 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.