Jump to content

[WIP|IV] BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    29

  • mekane

    8

  • max_gtafreak

    5

  • .Senne

    5

Kan je met SuperVehicle je auto wel kan indeuken ?

~Shotyoudie

Met de huidige niet, ik wil het wel aanpassen zodat dat een voertuig wel kan indeuken, maar dat de auto niet kapot kan. :Y Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je met SuperVehicle je auto wel kan indeuken ?

~Shotyoudie

Met de huidige niet, ik wil het wel aanpassen zodat dat een voertuig wel kan indeuken, maar dat de auto niet kapot kan. :Y

Of 2 maken 1 helemaal en de andere kan je wel indeuken maar niet kapot :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik gebruik momenteel GTA IV met patch 1.0.0.4 en BC7 Mod. Dat ging zeer goed, maar nu wilt met men cursor niet meer bewegen als ik op F5 druk om BC7 Mod te openen.

De witte cursor blijft in het midden van het BC7 Venstertje staan en wilt niks meer doen, ik kan dus BC7 ook niet sluiten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik gebruik momenteel GTA IV met patch 1.0.0.4 en BC7 Mod. Dat ging zeer goed, maar nu wilt met men cursor niet meer bewegen als ik op F5 druk om BC7 Mod te openen.

De witte cursor blijft in het midden van het BC7 Venstertje staan en wilt niks meer doen, ik kan dus BC7 ook niet sluiten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Als je de beginpost had gelezen, had je gezien dat de huidige versie niet op patch 5 (1.0.0.4) werkt!

Dus downgraden, of wachten op een nieuwe versie

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik gebruik momenteel GTA IV met patch 1.0.0.4 en BC7 Mod. Dat ging zeer goed, maar nu wilt met men cursor niet meer bewegen als ik op F5 druk om BC7 Mod te openen.

De witte cursor blijft in het midden van het BC7 Venstertje staan en wilt niks meer doen, ik kan dus BC7 ook niet sluiten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Als je de beginpost had gelezen, had je gezien dat de huidige versie niet op patch 5 (1.0.0.4) werkt!

Dus downgraden, of wachten op een nieuwe versie

BC7

Dat is raar, want het heeft altijd al gewerkt, tot nu...

Ik werkte al tijden met patch 1.0.0.4, nooit problemen gehad, die mod werkte er perfect bij.

Bewerkt: door psychofreak09
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik gebruik momenteel GTA IV met patch 1.0.0.4 en BC7 Mod. Dat ging zeer goed, maar nu wilt met men cursor niet meer bewegen als ik op F5 druk om BC7 Mod te openen.

De witte cursor blijft in het midden van het BC7 Venstertje staan en wilt niks meer doen, ik kan dus BC7 ook niet sluiten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Als je de beginpost had gelezen, had je gezien dat de huidige versie niet op patch 5 (1.0.0.4) werkt!

Dus downgraden, of wachten op een nieuwe versie

BC7

Dat is raar, want het heeft altijd al gewerkt, tot nu...

Ik werkte al tijden met patch 1.0.0.4, nooit problemen gehad, die mod werkte er perfect bij.

Probleem Opgelost:

Ik gebruik een gekraakte versie van GTA IV, dit heb ik gedaan:

-GTA IV verwijderd van de pc (alleen de map met het spel zelf, niet de savegames of de register bestanden)

-GTA IV Installer opgestart en Repair gestart

-Patch 1.0.0.4 geinstalleerd en de 1.0.0.4 Crack Bestanden in de GTA IV folder gezet

-Bestanden van xliveless-0.99b1.rar (stond nog op men pc) in de GTA IV map gezet

-BC7 Mod in de GTA IV map gezet

Alles werkt perfect nu :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...