Jump to content

7-jarige jongen bestuurt auto vader.


Timske

Recommended Posts

Hij kan best goed rijen voor een 7-jarige. :7

Maar volgens mij is dit fake, als je al ziet hoe mensen die leren rijen al stuntelen en die jongen rijdt gewoon vlotjes...

Volgens mij hebben ze de achterbank/koffer niet gecheckt... :clown:

In Amerika hebben ze allemaal automaten hé, dat is sowieso makkelijker dan een handbak die de meeste Europeanen hebben.

Hebben ze ook handgeschakelde hoor.. En zo moeilijk is dat nou ook weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan best goed rijen voor een 7-jarige. :7

Maar volgens mij is dit fake, als je al ziet hoe mensen die leren rijen al stuntelen en die jongen rijdt gewoon vlotjes...

Volgens mij hebben ze de achterbank/koffer niet gecheckt... :clown:

In Amerika hebben ze allemaal automaten hé, dat is sowieso makkelijker dan een handbak die de meeste Europeanen hebben.

Hebben ze ook handgeschakelde hoor.. En zo moeilijk is dat nou ook weer niet.

Dude, ik weet dat ze daar ook wel handgeschakeld hebben, maar bijna alles is daar automaat. En hoe moet dat jochie schakelen? Hij kan waarschijnlijk niet koppelen, en hoe weet hij wanneer je moet schakelen? De rode lijn zegt hem waarschijnlijk niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht.. Topic gesloten, warns met strikje onderweg naar de winnaars van de mooiste spamposts! :dans:

Als er eenmaal gezegd is dat een topic al bestaat dan hoeft dat niet nog 80 keer (indirect) gezegd te worden, zo ook is het vragen om een slotje (tenzij in een PB) VERBODEN.. Maar goed, dat staat allemaal uitgebreid in bovengenoemde PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...