Jump to content

Top 5 ergernissen GTA VCS


miharbi

Waaraan erger je het meest aan Gta Vice City Stories>?  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies uit deze vijf ergernissen

    • Mededeling: Welcome in Vice City
      42
    • Het verdwijnen van je auto in je garage
      20
    • De peds rijden zeer traag
      8
    • de Gangs (o.a. Bikers, Cholo's)
      4
    • Cheatcode's
      0
  2. 2. Welke van deze personen haat je het meest?

    • Armando Mendez
      13
    • Janet Vance
      7
    • Reni Wassulmaier
      30
    • Marty J. Williams
      20
    • Phil Cassidy
      4


Recommended Posts

Ze bedoelen het laden van de stad wanneer je over de bruggen rijd. Dan krijg je terwijl het spel aan het laden is een afbeelding met daarop een soort ansichtkaart "Welcome to Vice City!". Het laden duurt nogal lang, en kan dus een vorm dus tot een vorm van ergernis lijden terwijl je aan het wachten bent, keer op keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • Nissan

    3

  • Zero-two

    3

  • Randomcharacter

    2

Nu ik even nadenk... ik heb best wel last dat als ik 's nachts door VC rijdt er zo goed als helemaal geen verkeer is, het lijkt wel alsof ik 'THGLOJ' van SA heb gebruikt, maar die bestaat niet in VCS... dat is echt wel irritant :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik even nadenk... ik heb best wel last dat als ik 's nachts door VC rijdt er zo goed als helemaal geen verkeer is, het lijkt wel alsof ik 'THGLOJ' van SA heb gebruikt, maar die bestaat niet in VCS... dat is echt wel irritant :ch: .

Dat is nou realisme, overdag is er meer verkeer dan 's nachts. Je hebt dit tevens ook bij GTA:IV.

Wat mij ergert aan GTA:VCS zijn de laadtijden die je krijgt als je over de bruggen rijd ''Welcome to Vice City!'' , dit is hoogst irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou realisme, overdag is er meer verkeer dan 's nachts. Je hebt dit tevens ook bij GTA:IV.

Realisme? Als ik nu in Miami zou rondrijden 's nachts zou ik toch meer auto's tegenkomen dan 1 per 5 minuten, want het is niet 'minder' het is gewoon NIKS en ik heb het soms over dag ook...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou realisme, overdag is er meer verkeer dan 's nachts. Je hebt dit tevens ook bij GTA:IV.

Realisme? Als ik nu in Miami zou rondrijden 's nachts zou ik toch meer auto's tegenkomen dan 1 per 5 minuten, want het is niet 'minder' het is gewoon NIKS en ik heb het soms over dag ook...

Ben jij wel eens in Miami geweest dan? Het verkeer is echt wel minder dan overdag hoor, neem dat maar van mij aan. Waarom zouden ze het anders in GTA:IV stoppen? Rocktstar Games heeft heel goed nagedacht over het realisme in Liberty City. Ze hebben alles vergeleken met New York, dus dan lijkt me de situatie van het verkeer ook wel.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ben jij wel eens in Miami geweest dan? Het verkeer is echt wel minder dan overdag hoor, neem dat maar van mij aan. Waarom zouden ze het anders in GTA:IV stoppen? Rocktstar Games heeft heel goed nagedacht over het realisme in Liberty City. Ze hebben alles vergeleken met New York, dus dan lijkt me de situatie van het verkeer ook wel.

Ik snap wel wat je bedoelt maar ik kom helemaal niks tegen, lege straten, zelfs de peds verdwijnen soms...

Ik zeg het, het is net alsof de THGLOJ-cheat opstaat maar dan in VCS en nooit te hebben gecheat of iets te hebben gedaan, ik vind eht heel raar dat ik soms rondrijd en maar dan ook gewoon niks tegenkom, het heeft eens 10 minuten geduurt voor alleer ik terug een auto tegenkwam en toen waren er terug meerdere auto's bij mekaar, maar toen was het nog steeds nacht hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...