Jump to content

Gta Sjark City


icorne

Recommended Posts

Ik ben vanplan om een eigen GTA te maken met een team, met mooiere voertuigen enzo en voertuigen van andere GTA`s, in 2e bericht staat het aanmeldform als je mee wilt doen.

Je kan je aanmelden voor de volgende 3 dingen:

•3D Modeller

•SCM Coder

•Photoshopper

Aanmelden

Als je je wilt aanmelden voor de mod post je dat in het Aanmeld topic. Je moet dan het volgende vermelden:

1- Wat is je nickname?

2- Heb je GTA Vice City*

3- Welke functie(s) wil je doen?

4- Kun je models in GTA SA zetten?**

5- Met welk tekenprogramma werk je?***

*Geld niet voor photoshoppers

**Geld alleen voor 3D Modellers

***Geld alleen voor Photoshoppers

Wanneer je je wilt afmelden, moet je dat ook even zeggen zodat wij geen last hebben van onactiefe leden.

Informatie

3D Modeller

De 3D Modellers zorgen ervoor dat er objecten op de eilanden komen. Hoe meer we er hebben des te sneller je een release voor het publiek kunt verwachten.

Ze kunnen een kavel huren, kijk hierbij goed welk eiland je wilt en let goed op het thema van het desbetreffende eiland. Voordat je als deze functie kunt aanmelden willen we minimaal één screen van je zien in je model in 3Ds Max, dit is om te bewijzen dat je daadwerkelijk kan modellen. Sketchup models zijn alleen toegestaan als ze géén bugs bevatten.

Wanneer je eenmaal aan de slag bent, moet je per week een screen laten zien van hoe ver je bent met je lot. Wanneer je 2 weken niets gedaan hebt krijg je een waarschuwing, tenzij hier een goede reden voor is, gelieve deze reden te vertellen aan een van de (onder)leiders van de mod, via een PM.

SCM Coder

Zij maken missies en andere SCM codes voor de mod. We maken een opdrachten-lijst aan voor de Coders. In die lijst staat wat er moet gebeuren in de mod op het gebied van SCM Coding, ook vind je in de lijst de daarbijhorende informatie. Ook zoeken we SCM Coders die zo ver gevordert zijn, dat ze missies kunnen maken voor GTA VC.

Photoshopper

Bij deze functie hoef je niks aan de mod zelf te doen. Je maakt alleen artwork, logo's en textures. Deze kunnen vervolgens door modellers aangevraagt worden, zodat ze die op hun models kunnen 'plakken'

Maar voor alleer je mag meedoen moet je eerst laten zien wat je waard bent.

Je moet minimaal een screen laten zien van je model in 3Ds Max.

Het Team:

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee om in ieder geval de naam goed te spellen?

Mijn vermoeden klopt: je hebt de 2e post voor het aanmelden schaamteloos gekopieerd van GTA Mafia Stories. Daarnaast zijn dit soort dingen gedoemd tot mislukken, lees ook dit.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand nog ideeen? Dat wij iets moeten veranderen, betere beveiliging politie. Ofzoiets.

Galiorix: Ik weet waarmee ik begin, ik heb ook cursusen genomen (Tijdje geleden) Om de map te editen. Ik kan nu best veel ookal moet ik het aleen doen.

Bewerkt: door icorne
Link to comment
Delen op andere websites

De Combine ziet er echt niet uit, om eerlijk te zijn. ;) Verder snap ik het nut niet van die SA radar, ik vond die radar van VC wel grappig. :{

Ik vind de SA radar wel grappig, ik zit te denken om nog een paar bushaltes te plaatsen, van vind jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...