Galiorix Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Maak de politie misschien iets slimmer? XD Onmogelijk, zit hardcoded in de .exe en is niet aan te passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sebikola Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Okay, die coca cola truck is egt te pimp XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Nibo, het is niet verboden dan het sjark heet Dus.Eerste screens: Coca Cola Truck Heb je die Cola truck zelf gemaakt? Ziet er wel leuk uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Die Coca-Cola truck is echt mooi gemaakt. Misschien is het leuk als je nog een busje maakt met daarop Heineken geschreven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Die Coca-Cola truck is echt mooi gemaakt. Misschien is het leuk als je nog een busje maakt met daarop Heineken geschreven? Als je het doet doe het dan goed, Hertog Jan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Heineken is het ''biergezicht'' van NL. Als de Mod wereldwijd word lijkt me Heineken dus beter ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Heineken is het ''biergezicht'' van NL. Als de Mod wereldwijd word lijkt me Heineken dus beter ^^. Waarom doe je geen ECola en Pisswasser, zou ook mooi zijn . Maar aangezien je met echte dingen bezig bent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 ECola (ziekte) bestaat echt hoor, dat is dus ook te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 ECola (ziekte) bestaat echt hoor, dat is dus ook te gebruiken. Ik denk dat je de Ecoli bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Typfout . Verdomme xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Maak de politie misschien iets slimmer? XD Onmogelijk, zit hardcoded in de .exe en is niet aan te passen. Ik kan .exe bestanden aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.