-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Kleurrijker en origineler dan de vorige. De planten en het mos komen letterlijk uit de achtertuin, het ongedierte is hier terug te vinden. De lay-out is qua breedte overigens wat groot uitgevallen, dus moet handmatig gecentreerd worden. Reageren
Timske Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Wooow echt goed gedaan! Alles is gewoon mooi Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik vind de vorige beter. Deze vind ik te donker en te overzichtelijk, je ziet nauwelijks scheiding tussen onderdelen. Misschien moet je er wat meer groen in doen. Mvg, Flitskikker Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Bedankt voor de reacties! Ik vind de vorige beter. Deze vind ik te donker en te overzichtelijk, je ziet nauwelijks scheiding tussen onderdelen. Misschien moet je er wat meer groen in doen. Over het algemeen neig ik eerder naar donker dan naar licht, maar het zou inderdaad nog een paar tinten lichter kunnen. De lay-out gaat overigens sowieso nog op de schop, want ik wil nog een 'groene' footer plaatsen en nog wat sleutelen aan de navigatie bovenin. Meer tips en/of reacties zijn natuurlijk welkom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.