.Levi. Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Een nieuwe creatie sinds tijden. Wat ik hier mee duidelijk probeer te maken is dat Life een luchtje is die je manier van leven zal veranderen, dan wel op een goede manier natuurlijk. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. dubbelklik voor origineel formaat Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Gossiemijne! Wat mooi zeg! Ik vind het er erg goed uit zien. De achtergrond is indrukwekkend, de voorgrond ook wel... De bladeren, vlinders en andere beestjes zijn kleurrijk, terwijl de rest heel somber is. Aan de ene kant wel mooi, aan de andere kant iets te veel contrast, het vloekt een beetje. De witte 'bubbeltjes' die uit de fles komen, zijn een beetje pixelig (in de vergrootte versie), maar geven wel een mooi effect. Tekst vind ik mooi geplaatst, mooi fond, en passende kleur. Een 9. Reageren
Arthis Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Erg mooi design, Levi... maar dat is meestal zo bij jou Wat meteen opvalt is het mooie licht/donker contrast. Ook de diepte is heel goed. Je hebt een erg leuke sfeer gecreëerd die een beetje dromerig is, maar tegelijk ook heel natuurlijk overkomt. Mischien kan je proberen de achtergrond nog wat meer in het geheel te betrekken. Het is een heel project, maar ik denk dat een spaceachtergrond hier ook heel mooi zou staan. Zoiets als hier De tekst kan beter vind ik; opvallender... Gewoon een hele mooie manip KIU! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ziet er erg goed uit .Levi.. Mooie background, alles ziet er gewoon goed uit. Alleen vindt ik dat het flesje, er een beetje opgeplakt is. Het zal heus wel niet zo zijn, maar toch lijkt het zo vindt ik. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Bedankt voor de leuke reacties, waardeer ik echt. Het flesje heb ik uitgeknipt en dus opgeplakt .Whoopdidoo.. Het gaat tenslotte allemaal om het flesje vandaar dat het er meer uitspringt dan de rest en in jouw geval lijkt alsof het erop geplakt is. Nogmaals bedankt iedereen. Reageren
BaasB Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 (bewerkt) Wauw, zoals gewoonlijk weer prachtig Levi, weinig op aan te merken! Echt super mooi! Ik vind alleen die overgang van die felle lichtflits naar pikzwart (rechtsbovenin) er een beetje vaag uitzien, maar dat is ook echt het enige. Zou ik het orgineel/de orginelen eens mogen zien? KUTGW EDIT: Van dat vogeltje linksonderin vind ik trouwens dat je te duidelijk ziet dat die erop geplakt is. Het is opzich niet lelijk, maar ik denk dat het mooier is als je die weg zou laten. Bewerkt: 2 november 2008 door BaasB Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Mijn complimenten dat heb je zeer mooi gemaakt Het heeft echt iets weg van fantasie, het is leuk om erna te kijken, vooral omdat je zoveel verschillende aspecten hebt, een vlinder, vogeltje, slak enzovoort. Ook de lucht spreekt mij aan, het is zeker niet saai. Het enigste min puntje vind ik die licht puntjes links in de lucht. Het is waarschijnlijk een kwestie van smaak, maar die vind ik wat storend, de lucht had wel redelijk neutraal mogen blijven. Good work! Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Dankje jongens. Hier de stuff die ik gebruikt en uitgeknipt heb. Als jullie willen mogen jullie de renders gebruiken. Zijn misschien wel slordig uitgeknipt maar omdat ik ze verklein en bewerk zie je er niks meer van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.