Jump to content

Hoe kun je met een auto op 2 wielen rijden?


martijnn

Recommended Posts

hoe je dat voor mekaar krijgt?

Nou gewoon een auto nemen die lekker veert en daar een scherpe bocht mee maken dan gaat die overhellen, probeer hem schuin te houden.

Ik neem altijd de voodoo hydraulics aan in de bocht en dan rijd ik voor een seconde of 3 als ik goed Time op 2 wielen

Link to comment
Delen op andere websites

Rij op een schans af. Ga niet eroverheen met de gehele auto. zorg er gewoon voor dat 2 wielen op de schans zitten en 2 wielen op de grond dan krijg je ook een two-wheel bonus als ik het goed heb. (hoop dat je het een beetje snapt :ph34r: )

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de titel al zegt, hoe krijg ik het voor elkaar om met een auto op 2 wielen te gaan rijden? :)

Pak een Ambulance, ga hard rijden op de snelweg en maak onverwacht een bocht naar links of rechts. Altijd prijs, je hebt wel kans dat je niet meer op 2 willen rijd, maar dat je op je eigen hoofd rijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met een gewone auto is het niet altijd even eenvoudig. Probeer het 's met een busje, of een ambulance. Beetje heen en weer zwenken en hij gaat al overhellen.

Wanneer je op je zijkant drijgt te vallen terugsturen, een ambulance kan je zelfs vanuit 'liggende' positie nog overeind krijgen.

Een scherpe bocht maken terwijl je over een stoeprand rijdt wil ook nog wel 's helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een keer gered met een taxi 499.99 meter, heel vaag. Je kunt het het beste doen met een voertuig dat hoger is dan z'n breedte, behalve de extreem zware voertuigen. Je kunt het beter niet in het open verkeer doen, maar op het vliegveld, daar heb je alle ruimte, je kunt daar eventueel nog van de kleine schansen gebruik maken, ongeveer op de helft van je topsnelheid er overheen jagen. Auto moet ongeveer de snelheid hebben die de Yankee op topsnelheid heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Lukt niet echt helaas.

pak de limo bij diaz en rijdt naar het vleigveld.

rijd met een bocht op redelijke snelheid een landingsbaan op en ga rustig slingeren totdat de auto met 2 wielen van de grond komt.

dit kan je zien doordat de andere 2 wielen op de grond slipsporen maken.

ga dan door met slingeren totdat je bijna omvalt en stuur dan rustig heen en weer om je wagen op 2 wielen te houden.

(mijn beste tijd is 7sec.) :dans: met een hoop mazzel dan wel hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Lukt niet echt helaas.

pak de limo bij diaz en rijdt naar het vleigveld.

rijd met een bocht op redelijke snelheid een landingsbaan op en ga rustig slingeren totdat de auto met 2 wielen van de grond komt.

dit kan je zien doordat de andere 2 wielen op de grond slipsporen maken.

ga dan door met slingeren totdat je bijna omvalt en stuur dan rustig heen en weer om je wagen op 2 wielen te houden.

(mijn beste tijd is 7sec.) :dans: met een hoop mazzel dan wel hoor.

Dit was een bump van meer dan 2 jaar...

Ondertussen kan de topicstarter het op 2 wielen mischien wel dromen.

Was mischien niet echt nodig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Lukt niet echt helaas.

pak de limo bij diaz en rijdt naar het vleigveld.

rijd met een bocht op redelijke snelheid een landingsbaan op en ga rustig slingeren totdat de auto met 2 wielen van de grond komt.

dit kan je zien doordat de andere 2 wielen op de grond slipsporen maken.

ga dan door met slingeren totdat je bijna omvalt en stuur dan rustig heen en weer om je wagen op 2 wielen te houden.

(mijn beste tijd is 7sec.) :dans: met een hoop mazzel dan wel hoor.

als je gta vc op pc hebt dan kan je ook een limo krijgen door (ROCKANDROllCAR) in te typen

dan valt er een uit de lucht deze is ook lekker snel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...