Jump to content

GTA VICE CITY online


jantje02

Recommended Posts

Je heb nu dus het installatie bestand, daar moet je dubbel op klikken dan krijg je een installatie venster. de stappen die je dan inbeeld krijgt moet je volgen. als je dat heb gedaan is VC-MP geïnstalleerd als het goed is staat hij dan in je GTA VC installatie map [waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City], als je daar kijkt vind je een bestand genaamd VC-MP als je daar dubbel op klikt start VC-MP. =]

Je kan een snelkoppeling naar het bestand maken door met je rechter muisknop op het bestand te klikken en daarna te klikken op kopiëren. dan klik [rechtse muisknop] op je bureau blad, en dan klik je op Snelkoppeling plakken

:cya:

Bewerkt: door GYZIE
Link to comment
Delen op andere websites

Je heb nu dus het installatie bestand, daar moet je dubbel op klikken dan krijg je een installatie venster. de stappen die je dan inbeeld krijgt moet je volgen. als je dat heb gedaan is VC-MP geïnstalleerd als het goed is staat hij dan in je GTA VC installatie map [waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City], als je daar kijkt vind je een bestand genaamd VC-MP als je daar dubbel op klikt start VC-MP. =]

Je kan een snelkoppeling naar het bestand maken door met je rechter muisknop op het bestand te klikken en daarna te klikken op kopiëren. dan klik [rechtse muisknop] op je bureau blad, en dan klik je op Snelkoppeling plakken

:cya:

Dankjewel, maar ik zie geen servers..

Link to comment
Delen op andere websites

jah dat probleem ken ik, is heel irritant :duh: weet niet hoe het komt.

ik heb een keer VC-MP opnieuw geïnstalleerd en daarna dee die ut wel gewoon

maar je kan hier servers vinden: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=412747 en dan moet je kijken bij de post van [CHN]John

Dankjewel maar.. Ik zie nergens waar ik die ip.. enzo moet invoeren, jij wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...